• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (milli)
    Tom Araya skrev 2012-12-20 15:35:49 följande:
    Äh, du ljuger! Du är typ 22 och har inte ens funderat på barn än! Skrattande Flört
    I wish so!! Ja, i alla fall att jag var 22. ;) 
    Ingen som har tips på hur man tränar insida lår? övningar som man kan göra hemma alltså. Jag är ingen gymmänniska. 
  • straight arrow
    mycketsaft skrev 2012-12-20 15:35:21 följande:

Tror inte mannen i huset skulle uppskatta alltför utmanande bilder men jag kan bjuda på lite ben i alla fall.. Tänkte dessutom passa på att visa upp mina zombiepjuck så här i apocalypstider ;)
    Åh! Härliga ben, fräcka skor!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Mattias39
    octopuzz skrev 2012-12-20 15:27:28 följande:

Slänger in lite till i denna härliga tråd!
    Octo....vad har du gjort för att förtjäna denna fantastiska kropp?!? Ngt riktigt bra måste du gjort iaf, för du äar assnygg!!! :)
  • straight arrow
    octopuzz skrev 2012-12-20 15:27:28 följande:
    Slänger in lite till i denna härliga tråd!
    *tänker bort det svarta*
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Tom Araya
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 15:36:14 följande:
    Människa...Skit i bh:n och njut av helheten Drömmer
    Den förstör ju helheten! Skrikandes
  • Tom Araya
    Anonym (b) skrev 2012-12-20 15:37:35 följande:
    Mycket fin kroppp men du har nått svart kludd över boobsen
  • Mattias39
    Anonym (milli) skrev 2012-12-20 15:29:42 följande:
    Rätt så nöjd efter att ha fått 1 barn för 4 mån sen. 
    Önskar mig dock en finare navel och tajtare lår. DrömmerTungan ute

Milli...sjuuukt snygg!! Men ärligt talat så förstår jag inte din kommentar om navel och lår. Hela du är ju jättefin!!!
  • octopuzz
    Tom Araya skrev 2012-12-20 15:34:38 följande:
    Ful BH! {#emotions_dlg.djavulsk} Flört

Otroligt fin kropp! Solig

Tack Skrattande Ja jag ska inte bli bh-designer.. hehe
  • octopuzz
    Putt B skrev 2012-12-20 15:35:42 följande:
    Kanon.. men inte ok att dölja boobsen !

Vill ju att bilden ska få vara kvar hehe Skrattande 
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 15:05:16 följande:

Är mkt smickrad över detta hedersuppdrag.

Några klagomål lär det inte bli. Bra jobbat Anton.
    Du har gjort dig förtjänt av det, Love. Å tack för all hjälp....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden