Helkroppstråden
[quote=80347103][quote-nick]Seximami85 skrev 2020-04-18 23:38:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Sicket arsel...
[quote=80347103][quote-nick]Seximami85 skrev 2020-04-18 23:38:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Sicket arsel...
Snygg kropp du har
[quote=80347115][quote-nick]Seximami85 skrev 2020-04-18 23:43:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Vilket härligt leende du har på den här bilden. Förvisso är det en hel del som är härligt... ditt hår, klädseln, din timglasformade kropp, armarna, rumpan... Bakgrunden är möjligen mindre härlig fast det är ju knappast den som drar blicken till sig. Ha en bra dag
Du har en fantastiskt läcker och sexig kropp och ett magiskt vackert hår.
Får bli en repris.. Tror polaren skulle reagera om jag slet av mig kläderna och började fota ha ha
Tack för alla fina kommentarer :o)
Du mami, jag hoppas att du inte har någon dotter. Du är ingen bra förebild för en ung tjej. Inte för en ung kille heller för den delen.
Att du vill fylla kroppen med silikon och läpparna med botox säger jag inget om. Så länge du inte har barn.
Barn behöver veta att man duger som man är.
Så oerhört ironiskt att just du gör det uttalandet med tanke på att du sitter och häver ur sig otrevligheter anonymt till kreti och pleti. Barn behöver veta att de duger som de är. De behöver också lära sig att uppträda respektfullt mot andra, lära sig acceptera att människor är olika och att man kan samexistera utan att trycka ner de som är annorlunda en själv. Jag utgår av din status vad gäller detta att du är barnlös.
Du behöver absolut inte slita av dig några kläder för att vara läcker!
Tack för bild på din härliga kropp.