Helkroppstråden
Det är väldigt märkligt att ingen upptäckt det. Jag såg bilderna för första gången för fem minuter sen, och för mig var det självklart samma sekund. Det är så uppenbart, så det finns ingen anledning att kolla upp dem ens.
Det är väldigt märkligt att ingen upptäckt det. Jag såg bilderna för första gången för fem minuter sen, och för mig var det självklart samma sekund. Det är så uppenbart, så det finns ingen anledning att kolla upp dem ens.
Vem föreställer bilderna? Kändis för vad?
Varför var det uppenbart för dig? Kände du igen personen? Frågar eftersom jag också fick en tydlig känsla av att bilden inte kändes äkta i sammanhanget men kunde inte riktigt sätta fingret på varför. Den kändes osvensk på något vis (kläderna, ljuset, miljön).
Jag har aldrig sett personen eller bilderna tidigare.
Ljussättningen och lokalen. Fast allt sammantaget ger samtidigt en väldigt stark känsla också. Jag misstänker att jag inte kan beskriva allt, eftersom jag inte kan tillräckligt om definitionerna inom fotokonsten. Dock har jag ca 25 års erfarenhet av porrsurfande :)
Long time no hear...
Får väl lägga in en bild, det var längesedan
Läser du ens kommentarerna i tråden, eller runkar du bara till bilderna....? Stulna bilder på nätet dessutom...
Ha ha ha jag tänkte samma sak..
Gaskarl.. Du vet att det inte är den personen på bilden som har skrivit brevet.. Tänk tv-programmet bullen!!!