• Rocker46

Helkroppstråden

Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-03 17:38:07 följande:

:)

Fantastisk kropp!
  • nénuphar

[quote=80562958][quote-nick]Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-03 17:47:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Är du matematiker? Med tanke på ditt namn.

• Smed75

[quote=80562958][quote-nick]Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-03 17:47:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Du tränar rätt mycket va? Jäkligt fin kropp ..och din rumpa ...oj oj oj =)

• Underhill
    Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-03 17:38:07 följande:
    :)

Läckert :)
  • Anonym (Nautygirl)

Tack så mycket för era fina kommentarer!

Ja jag tränar ganska mycket :)

Är en fattig student. Tränar på att ta fina bilder på mig själv som i sin tur kan säljas.

Tips på vad som är snyggt att ta kort på? :)

• Anonym (Bröstlängtan uc)
    Anonym (Nautygirl) skrev 2020-08-04 11:41:18 följande:

Tack så mycket för era fina kommentarer!

Ja jag tränar ganska mycket :)

Är en fattig student. Tränar på att ta fina bilder på mig själv som i sin tur kan säljas.

Tips på vad som är snyggt att ta kort på? :)

Dina bröst i olika positioner och i sexiga underkläder. Resten av din kropp är ju också magnifik...men det som jag tror säljer bäst är dina ögon. Din blick!
  • Anonym (Måndag morgon.......)
    Anonym (H33) skrev 2020-08-03 14:12:21 följande:

Varför inte alla kvinnor begåvades med pattar som dina vet endast gud fader själv - men jag tror jag talar för dom flesta här, när jag säger att vi är otroligt tacksamma för att du delar med dig och visar upp vad du har! Helt jäkla otroligt vilka tuttar det där är alltså!

Hahah, jösses, tack du!! Att jag delar med mig är helt enkelt egoistiskt, ger mig en egoboost som är härlig. Sedan tror jag det är bra att visa upp olika kroppar och åldrar. Mina bröst är inte bara härliga och ger mig njutning, utan har också gett näring till 3 barn, dem har också gett mig massor av skamkänslor och tårar..... och en önskan om att få göra om dem.... Men idag glad att det inte blev så, nöjd i min kropp nu. Tänk alla härliga bröst som finns, stora, små, slappa, fasta, hängande (och självklart sitter inte kvinnlighet i brösten, även de kvinnor som inga har är lika mycket kvinna! ) Visst är pattar härliga!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2020-08-04 16:55:30 följande:
    Hahah, jösses, tack du!! Att jag delar med mig är helt enkelt egoistiskt, ger mig en egoboost som är härlig. Sedan tror jag det är bra att visa upp olika kroppar och åldrar. Mina bröst är inte bara härliga och ger mig njutning, utan har också gett näring till 3 barn, dem har också gett mig massor av skamkänslor och tårar..... och en önskan om att få göra om dem.... Men idag glad att det inte blev så, nöjd i min kropp nu. Tänk alla härliga bröst som finns, stora, små, slappa, fasta, hängande (och självklart sitter inte kvinnlighet i brösten, även de kvinnor som inga har är lika mycket kvinna! ) Visst är pattar härliga!

Så är det verkligen, kan bara instämma! Och oavsett om du gör det av egoistiska skäl, så är jag tacksam. Så för all del, fortsätt vara egoist du! :P

Men den storleken, den är extremt få förunnad!! Jag tittar Ofta efter kvinnor när jag är ute, ögonen bara letar sig iväg av sig själva, och alltid till brösten. Och några som ens är i närheten av dina storleksmässigt... det händer liksom inte! Så jag är glad att du delar med dig och att du kan njuta och vara stolt över vad naturen gett dig!

Två riktiga mästerverk du bär på!