Helkroppstråden
En bild till en beundrare som ville se mera. Hoppas du blir nöjd ;)
Jag får väl också bjuda på något i denna tråd.
härlig kropp med fina kurvor och stora bröst. visa gärna mera
De kan annars gå in på den ryska porrsajten mega*** där finns du ju med ansikte och allt.
Nu har jag inte tänkt gå in på hemsidan du refererar till men du har väckt min nyfikenhet.
Du skriver att JussaN går att se på ovan nämnda sida, jag vet inte om du har något belägg för det eller om det endast var tomma ord? Är det inte sant är det ett direkt påhopp på JussaN och inte särskilt snällt. Finns det substans i det du skrev så är det som det är, antingen stulna bilder eller så har hon själv valt att lägga upp bilder där. Ville i vilket fall försöka ta reda på hur det ligger till
Bilderna innehåller inga exif data (som jag ser efter nedladdning till mobilen), en bildsökning på Google ger inga träffar som är relevanta eller liknande.
Jag kan säkert vara helt kass på att spåra bilder vilket begränsar min framgång.
Undrar hur du så tvärsäkert kan skriva som du skrev?
Nu har jag inte tänkt gå in på hemsidan du refererar till men du har väckt min nyfikenhet.
quote=80573254][quote-nick]nénuphar skrev 2020-08-08 08:26:04 följande:[/quote-nick]Jag har fått kritik...
[/quote]
Haha ja där ser man, man lär sig något nytt varje dag :)
Håller med om att bilderna är kusligt lika och att det är troligt att det är samma bild från 2008.
Ingen skugga eller kritik mot dig Nénuphar - var som sagt nyfiken på hur du kom fram till det du skrev. Tack för klargörandet!
Nu kan jag inte supermycket om det här men olika användare kan få olika träffar, har med indexering att göra. Tänker att informationen du letar efter inte finns om man tar en skärmdump med sin telefon men jag kanske är ute och cyklar?