• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Hett där, Pausa!

• Daniel 723
    Anonym (5månader) skrev 2013-06-20 12:03:20 följande:
    Nyfiken på vad ni andra tycker om denna kropp?
    Fick barn för drygt 5mån sedan.

Du är jättefin!
  • malinandersson

Trött och hyfsat nyvaken på bilden också! Haha. Smink har jag aldrig använt och ska inte börja med det än på ett tag heller så det syns att jag är lite trött! :D

• ander25k
    malinandersson skrev 2013-06-23 12:21:12 följande:
    Trött och hyfsat nyvaken på bilden också! Haha. Smink har jag aldrig använt och ska inte börja med det än på ett tag heller så det syns att jag är lite trött! :D
    Du behöver inget smink , men attans vad ung du ser ut , eller det är nog jag som känner mig extra gubbig idag :)
  • malinandersson
    ander25k skrev 2013-06-23 13:22:41 följande:
    Du behöver inget smink , men attans vad ung du ser ut , eller det är nog jag som känner mig extra gubbig idag :)

Jag är rätt ung, fast du kanske är gubbig också? ;) Haha!
  • Musik
    ander25k skrev 2013-06-23 13:22:41 följande:
    Jag håller med, du behöver inte smink malinandersson. Och så ovanpå allt så är du hyfsat nyvaken. Du ser vacker ut, både på utsidan och insidan  Solig

Skulle vi ha en skräcktråd kunde jag eventuellt ställa upp med bild när jag är nyvaken  Skrattande
  • malinandersson
    Musik skrev 2013-06-23 14:34:17 följande:
    Jag håller med, du behöver inte smink malinandersson. Och så ovanpå allt så är du hyfsat nyvaken. Du ser vacker ut, både på utsidan och insidan  

Skulle vi ha en skräcktråd kunde jag eventuellt ställa upp med bild när jag är nyvaken  

Vad goa ni är! Tack så mycket!

Det tror jag inte på Musik :)
  • Musik
    malinandersson skrev 2013-06-23 15:22:38 följande:

...Det tror jag inte på Musik :)
    Okey, lite smink kanske behövs för att få fram ett hemskt ansikte  Skrattande
  • Xtrastark
    PAUSA skrev 2013-06-23 10:33:20 följande:

Let´s play some foootbaaaaaal.....
    När jag hör ordet feminism, osäkrar jag min luger.