• Paradigm

Helkroppstråden

Clownensglädje - vem är du som tror dig kunna avgöra om det är trivselkilon eller ej? Och om det nu skulle vara så, who cares?
    Vårt värde som människor minskar inte eller höjs för det.

• Paradigm

Anonym (???) - Javisst, låt mobbning ske utan motstånd. Det är inte konstigt att mobbning existerar i sådan hög grad idag i skolan då många vuxna har ett sådant kasst förhållningssätt gentemot problemet.

• Anonym (cameltoe)
    Anonym (. 4) skrev 2013-06-17 20:56:16 följande:
    Snyggt!! Glad

i Love the cameltoe
  • Anton Chigurh
    Clownensglädje skrev 2013-06-22 18:23:39 följande:
    Klart han är det. Tror du lika lag gäller för alla? Han gör ju allt för att få fitta. Desperationen lyser ju rakt igenom..
    Allt är väl å ta i, jag tänker fan inte betala för det. Där går gränsen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • straight arrow
    Anonym (mepetite) skrev 2013-06-21 11:58:49 följande:

glad midsommar
    Roligt att se mer bidrag från dig! 
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (???)
    Paradigm skrev 2013-06-22 14:10:01 följande:
    Anonym (???) - Javisst, låt mobbning ske utan motstånd. Det är inte konstigt att mobbning existerar i sådan hög grad idag i skolan då många vuxna har ett sådant kasst förhållningssätt gentemot problemet.

Så du tycker det är bra om de andra då svarar med att säga att den som mobbar inte har någon hjärna m.m.?
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-06-22 20:19:54 följande:

Så du tycker det är bra om de andra då svarar med att säga att den som mobbar inte har någon hjärna m.m.?
    Vadå "de andra"....det var en som svarade så, och det var jag, och det var ett synnerligen kompetent svar som med all säkerhet var med sanningen överensstämmande.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-22 20:23:48 följande:
    Vadå "de andra"....det var en som svarade så, och det var jag, och det var ett synnerligen kompetent svar som med all säkerhet var med sanningen överensstämmande.

Jo men den jag svarade menade ju ex i andra situationer med mobbning också. Då menade jag de andra som nu försöker bekämpa denna mobbning.
  • Paradigm

Anonym (???) - Det finns olika tillvägagångssätt, och där vissa kan ses bättre än andra. Jag personligen tycker att det är bättre att säga någonting än ingenting. Men när en vuxen människa mobbar en annan människa, barn eller vuxen, jo då kan man börja undra om inte några lager av hjärnbarken fattas...
    Ibland måste man få ryta ifrån, tycker jag.

• Anonym ( )
    Paradigm skrev 2013-06-22 22:06:22 följande:
    Anonym (???) - Det finns olika tillvägagångssätt, och där vissa kan ses bättre än andra. Jag personligen tycker att det är bättre att säga någonting än ingenting. Men när en vuxen människa mobbar en annan människa, barn eller vuxen, jo då kan man börja undra om inte några lager av hjärnbarken fattas...
    Ibland måste man få ryta ifrån, tycker jag.
    Mobbing bemöts bäst med mobbing.