• Guldnova

Helkroppstråden

Anonym (hoppsan) skrev 2021-01-07 09:08:19 följande:
    Vad sexig den bilden varit om du skippat BH:n
    Nämen var jag inte sexig nog för dig? Var syftet att vara sexig? Jag är så bekymrad över att du inte blev nöjd! NOT! 

Kolla igenom TS förlaga. Har man inget positivt att säga så kniper man! 
  • RenLuft
    Guldnova skrev 2021-01-08 18:15:42 följande:
    Nämen var jag inte sexig nog för dig? Var syftet att vara sexig? Jag är så bekymrad över att du inte blev nöjd! NOT! 

Jag tror att personen försökte vara positiv. Men gjorde nog det på ett klumpigt sätt.

Jag tycker i alla fall att du la upp en jättemodig bild på dig. Jag har knappt vågat lägga ut något bild på mig, som är lik i den stilen som andra här ^^

Det var en jättebra bild på dig! Jag tror (hoppsan) inte menade att vara nedvärderade. Du har samtidigt helt rätt, man kniper igen om man inte har något bra att säga!

• Guldnova
    RenLuft skrev 2021-01-08 21:22:27 följande:

Jag tror att personen försökte vara positiv. Men gjorde nog det på ett klumpigt sätt.

Tack!  Du vågar nog du oxå. De är snäll här inne Glad
  • EnAnnanPappa
    Guldnova skrev 2021-01-06 11:31:31 följande:

Ja nu börjar jag närma mig gränsen för vad som känns bekvämt för egen del. Det här är oxå jag och både ålder och kroppsform är tydligare. Jag jobbar på att acceptera även det.

Så hur gammal är du?
  • Guldnova
    EnAnnanPappa skrev 2021-01-09 05:05:15 följande:

Så hur gammal är du?

Jag är 54
  • Anonym (hoppsan)

Ber om ursäkt, menade inget illa du är läcker på bilden men med det linnet hade det varit så sexigt utan BH, bara så jag kände.
    Ser gärna fler bilder på dig då jag tycker du är läcker!
  • Anonym (Måndag morgon.......)

Lördag morgon...

• Anonym (Ture)

Sluta vara så vresig. Var väl ganska så tydligt att han var positivt inställd till din bild. Han tyckte väl att det hade varit sexigt om han sett melonerna genom tyget, helt enkelt.

• KMS76
    Anonym (Måndag morgon.......) skrev 2021-01-09 08:42:27 följande:

Lördag morgon...

GOD morgon