• Lillyrose1984

Helkroppstråden

Många har olika syn på vad som är kvinnligt. Men trots min mammamage trivs jag i min kropp.

• RenLuft

Förra gången jag la ut denna bild, var jag anonym. Efter snälla Guldnova, så tänkte jag att jag skall lägga upp en bild på mig. En ny bild skall jag försöka lägga upp med, förstås. Det kanske kommer! Glad
  • RenLuft
    Lillyrose1984 skrev 2021-01-09 20:01:26 följande:

Många har olika syn på vad som är kvinnligt. Men trots min mammamage trivs jag i min kropp.

Men klart du skall trivas med din kropp!! Inget fel med din kropp, vad jag kan se! Så länge din hälsa är i väl behåll, så är ju det viktigaste, inte sant?

Du har kanske en partner och barn. Är inte det i princip en av det viktigaste i livet och målet? ^^

Behåll din självförtroende/självkänsla. Alla andra som förolämpar, mår säkert innerst inne inte bra och trivs säkerligen inte själva med sin egna kropp! Så brukar det vara! Flört

• Toon87

Väldigt kvinnlig och väldigt sexig kropp! Förstår att du trivs i den :)
  • Lillyrose1984
    RenLuft skrev 2021-01-09 20:08:56 följande:

Men klart du skall trivas med din kropp!! Inget fel med din kropp, vad jag kan se! Så länge din hälsa är i väl behåll, så är ju det viktigaste, inte sant?

Du har kanske en partner och barn. Är inte det i princip en av det viktigaste i livet och målet? ^^

Behåll din självförtroende/självkänsla. Alla andra som förolämpar, mår säkert innerst inne inte bra och trivs säkerligen inte själva med sin egna kropp! Så brukar det vara!

Tack och ja enligt mig har du rätt. Mina barn är det bästa i mitt liv
  • Lillyrose1984
    Toon87 skrev 2021-01-09 20:12:56 följande:

Väldigt kvinnlig och väldigt sexig kropp! Förstår att du trivs i den :)

Tack så mycket!
  • Mr K69

Förstår verkligen att du trivs...
  • Lillyrose1984
    Ukklavek skrev 2021-01-09 20:12:27 följande:

Ja, alla är verkligen snälla och peppande.

Ganska ny i gruppen och tycker det är toppen med en feel good tråd.