• Nicke989

Helkroppstråden

Anonym (Lyr) skrev 2021-01-23 04:48:49 följande:

Det vore snyggare om BH och trosor matchade, men tack för bilden ändå!

När jag såg den bilden såg jag bara en riktigt snygg kvinna. Huruvida BH:n och trosorna matchade eller inte fanns inte i mitt huvud.
  • Anonym (51)
    krille62 skrev 2021-01-23 08:33:17 följande:

Så dumt att kritisera när man inte har kunskap!

Får jag önska en färgbild på dig?

Min mobil strular, men underkläderna är iaf vinröda
  • Anonym (51)
    Anonym (Lyr) skrev 2021-01-23 04:48:49 följande:

Det vore snyggare om BH och trosor matchade, men tack för bilden ändå!

Jag ska plocka fram några underkläder sen och lägga på golvet o fota av. Utan nån kropp i. Just för you
  • Anonym (51)
    Nicke989 skrev 2021-01-23 08:54:11 följande:

När jag såg den bilden såg jag bara en riktigt snygg kvinna. Huruvida BH:n och trosorna matchade eller inte fanns inte i mitt huvud.

<3 <3
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-23 09:40:56 följande:
    Jag ska plocka fram några underkläder sen och lägga på golvet o fota av. Utan nån kropp i. Just för you

Och sedan kan du även fota din kropp utan underkläder så det blir lite balans bland dina bilder...hehe...
  • Anonym (Skatan)
    Anonym (Rs6) skrev 2021-01-22 22:44:33 följande:

Vanligt bild.Finns mycke bättre kroppar på 51 åring kvinnor.Du är nöjd med din kropp samma som alla andra kvinnor med sin kropp.Stakar killar som är osäkra på sig själv och runkar på din bak och fram sida

Äcklig

Ditt utvik i tråden minns jag.... kasta inte sten.
  • Anonym (Skatan)
    Anonym (Jag128) skrev 2021-01-22 23:45:36 följande:

För stor mage?

Inte alls, inte alls =)
  • Anonym (Liv)
    Anonym (51) skrev 2021-01-23 09:40:56 följande:

Verkar vara lite känslig för kritik du...

Det HADE sett bättre ut med andra underkläder(nej, dom matchade inte) men du har likväl snygg kropp så det blev ju bra ändå haha. (Vilket Lyr också menade på)

Och du är ju medveten om att du ser bra ut så det blir bara ovärdigt om du ska hålla på att bli sur för en sån liten kommentar...
  • Anonym (51)
    Superman skrev 2021-01-23 10:09:00 följande:

Och sedan kan du även fota din kropp utan underkläder så det blir lite balans bland dina bilder...hehe...

In your dreams...
  • Anonym (51)
    Anonym (Liv) skrev 2021-01-23 10:13:18 följande:

Verkar vara lite känslig för kritik du...

Det HADE sett bättre ut med andra underkläder(nej, dom matchade inte) men du har likväl snygg kropp så det blev ju bra ändå haha. (Vilket Lyr också menade på)

Och du är ju medveten om att du ser bra ut så det blir bara ovärdigt om du ska hålla på att bli sur för en sån liten kommentar...

Försökte skoja till det lite, men det gick visst inte hem Sur blir jag i stort sett aldrig