• Gaskarl

Helkroppstråden

Anonym (Skötsam) skrev 2021-01-14 11:18:58 följande:

Ha en fin torsdag och hoppas ni har någon som värmer er :)

Ohh. Riktigt läcker bild.
  • Anonym (Skötsam)
    Underhill skrev 2021-01-25 12:34:53 följande:

vackert! Mm...mkt roligare när man är två ;) Tur du har förkläde...kan ju lätt skvätta när man är igång i köket menar jag ;-P

Ja, man får skydda sig så att det inte händer en olycka :p
  • Underhill
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-01-25 12:47:20 följande:
    Ja, man får skydda sig så att det inte händer en olycka :p
    precis...men lite kladd här och där är ju lätt hänt å andra sidan ;)...så visst är det bra med lite skydd om olyckan skulle vara framme.
  • Anonym (Skötsam)
    Gaskarl skrev 2021-01-25 12:43:14 följande:

Wow...Coolt och fantasifullt...Dessutom rackarens härlig kropp..En stekspade kunde väl hjälpa till.

Tack, vad kul att höra :) Stekspadar är iof inte mitt favoritredskap... men det finns ju annat som är bra att ha med när man lagar mat. Som kokosolja tex ;)
  • Gaskarl
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-01-25 12:53:56 följande:

Tack, vad kul att höra :) Stekspadar är iof inte mitt favoritredskap... men det finns ju annat som är bra att ha med när man lagar mat. Som kokosolja tex ;)

Hm, sant, ger ofta en fin yta.
  • Stefano82
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-01-25 12:30:39 följande:

Tycker att matlagning är kul, men lite roligare när man är två ;)

Mkt roligare om man 2 det håller jag med om, särskilt kan man ha riktigt roligt ihop i köket.
  • Flörttomten
    Anonym (Skötsam) skrev 2021-01-25 12:30:39 följande:
    Tycker att matlagning är kul, men lite roligare när man är två ;)

Helt klart roligare att laga mat då man är två...men med den sexiga kroppen och det läckra förklädet lär det inte bli så mycket matlagning... ;-p
  • Anonym (Skötsam)
    Stefano82 skrev 2021-01-25 13:15:07 följande:

Mkt roligare om man 2 det håller jag med om, särskilt kan man ha riktigt roligt ihop i köket.

Ja, det finns ju många olika sätt att ha roligt på :)
  • Anonym (Skötsam)
    Superman skrev 2021-01-25 13:31:48 följande:

Helt klart roligare att laga mat då man är två...men med den sexiga kroppen och det läckra förklädet lär det inte bli så mycket matlagning... ;-p

Haha :) Det ena behöver ju som tur är inte utesluta det andra!
  • Anonym (Skötsam)
    Underhill skrev 2021-01-25 12:51:25 följande:

precis...men lite kladd här och där är ju lätt hänt å andra sidan ;)...så visst är det bra med lite skydd om olyckan skulle vara framme.

Man får räkna med lite kladd i köket :)