• Flörttomten

Helkroppstråden

Anonym (51) skrev 2021-01-30 07:55:07 följande:
    In your dreams...

Ursäkta att jag bryter in men nu fick jag bilder i mitt huvud igen...och dem bilderna är inte fy skam dem inte...men inte visste jag att du hade piercing i bröstvårtorna...
  • Anonym (51)
    Superman skrev 2021-01-30 08:24:50 följande:

Ursäkta att jag bryter in men nu fick jag bilder i mitt huvud igen...och dem bilderna är inte fy skam dem inte...men inte visste jag att du hade piercing i bröstvårtorna...

Nädu unge man, inga krokar i vårtorna här inte
  • Anonym (Calle)
    Anonym (51) skrev 2021-01-30 09:36:30 följande:

Helt rätt. Något så vackert behöver ingen annan utstyrsel.
  • Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-30 09:36:30 följande:

Hehe....unge man...man tackar det var snällt sagt då jag är tre år äldre än unga damen....men tur att mina drömmar om vackra dig inte stämde för det är inte sexigt med piercing på alla...
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-30 10:48:28 följande:

Hehe....unge man...man tackar det var snällt sagt då jag är tre år äldre än unga damen....men tur att mina drömmar om vackra dig inte stämde för det är inte sexigt med piercing på alla...

"Tur att mina drömmar inte stämde.. "

Men allt klär en skönhet väl?

Herregud, fjäsket har inga gränser.
  • Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-30 11:04:30 följande:
    "Tur att mina drömmar inte stämde.. " Men allt klär en skönhet väl? Herregud, fjäsket har inga gränser.

Jo en skönhet klär i allt men en piercing är väl inget klädesplagg... och nej fjäsk har inga gränser då man fjäskar...
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-30 11:20:15 följande:

Jo en skönhet klär i allt men en piercing är väl inget klädesplagg... och nej fjäsk har inga gränser då man fjäskar...

"Jag drömde att du hade piercing"

"- Nej sånt vill inte jag ha"

"Åh, vilken tur att min dröm inte var sann för alla passar ju inte i det"

Haha! Ocharmigt och lite smått desperat på en och samma gång. Det måste ha tränat länge.
  • Noname00

Va fin överallt :)
    Härliga ben, å trosorna sitter bra ;)

Anonym (51) skrev 2021-01-28 09:08:31 följande:

Nu är tanten nyduschad, påklädd - o redo för en ny dag

• Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-30 11:52:43 följande:
    "Jag drömde att du hade piercing" "- Nej sånt vill inte jag ha" "Åh, vilken tur att min dröm inte var sann för alla passar ju inte i det" Haha! Ocharmigt och lite smått desperat på en och samma gång. Det måste ha tränat länge.

Tack för samtalet med nu lägger jag på...orkar inte med ordbajseri från dig...adjö farväl ha ett bra liv...
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-30 12:23:50 följande:

Tack för samtalet med nu lägger jag på...orkar inte med ordbajseri från dig...adjö farväl ha ett bra liv...

Ditt eget ordbajseri då? Ändå sen 2014..