• Anonym (Oj!)

Helkroppstråden

Anonym (Jaja) skrev 2021-01-30 16:45:20 följande:
    Ditt eget ordbajseri då? Ändå sen 2014..
    Har också påpekat detta smörande flera gånger. Man kan ju tro att vuxna män aldrig sett en halvklädd eller naken kvinna i hela sitt liv.
    Det finns ingen hejd i önskemål om nya bilder och motiv eller vinklar och önskemål om kläder eller ej.
    Jag uppskattar de som lägger in bilder..... men förutsätter att de lägger in vad de vill och inte på önskemål enbart.
    Kommentarer om att det ser bra ut - fine!
    Önskemål om mer avklätt eller förfrågan om pm o.s.v - flåstomte!
  • Anonym (51)

Men hörrni pojkar, sluta häng upp er på såna småsaker. Livet är alldeles för kort för det! Jag är så glad o tavksam för alla fina komplimanger jag får. Det värmer gott i mitt 51-åriga hjärta <3

• Flörttomten
    Anonym (51) skrev 2021-01-28 09:08:31 följande:
    Nu är tanten nyduschad, påklädd - o redo för en ny dag

Måste erkänna att jag längtar efter din nästa bild på din välsvarvade på din perfekt ålderkropp...
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (51) skrev 2021-01-30 20:56:58 följande:

Men hörrni pojkar, sluta häng upp er på såna småsaker. Livet är alldeles för kort för det! Jag är så glad o tavksam för alla fina komplimanger jag får. Det värmer gott i mitt 51-åriga hjärta <3

Ok men nu är det inte för din skull jag påpekar detta utan för supermans egna skull (och för min egen också). Det är jobbigt när man måste sitta med skämskudde när man läser tråden.
  • nicebody

Vilka fina bilder du bjuder på. Du har en underbart fin kropp. 

• Anonym (51)
    nicebody skrev 2021-01-31 08:49:12 följande:

Vilka fina bilder du bjuder på. Du har en underbart fin kropp. 

Glad jag blir, tack!
  • Anonym (51)
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-30 23:59:22 följande:

Ok men nu är det inte för din skull jag påpekar detta utan för supermans egna skull (och för min egen också). Det är jobbigt när man måste sitta med skämskudde när man läser tråden.

Låter jobbigt för dig. Men det positiva är ju att man har möjlighet att välja själv vilka trådar man har utbyte utav och vill följa Det finns ingen anledning att ta del av sånt som gör en illa och som man har svårt att påverka. Livet är på tok för kort för det.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (51) skrev 2021-01-31 17:11:19 följande:

Låter jobbigt för dig. Men det positiva är ju att man har möjlighet att välja själv vilka trådar man har utbyte utav och vill följa Det finns ingen anledning att ta del av sånt som gör en illa och som man har svårt att påverka. Livet är på tok för kort för det.

Ja, jag tycker det förstör tråden. Det är dessutom inte klädsamt för män att klänga och tjata till sig bilder. Lite mer självrespekt och manlig pondus kunde vara på sin plats. Vissa har ju gjort detta sen 2014 och det är kanske dags att träffa någon kvinna utanför FL.
  • Flörttomten
    Anonym (Jaja) skrev 2021-01-31 17:22:40 följande:
    Ja, jag tycker det förstör tråden. Det är dessutom inte klädsamt för män att klänga och tjata till sig bilder. Lite mer självrespekt och manlig pondus kunde vara på sin plats. Vissa har ju gjort detta sen 2014 och det är kanske dags att träffa någon kvinna utanför FL.

Men om du tycker att det förstör tråden gå ur den då ingen har tvingat dig att gå med i denna...
  • RenLuft
    Anonym (51) skrev 2021-01-31 10:54:26 följande:
    Glad jag blir, tack!

Mycket intressant!

För dina bilder, speciellt den senaste. Så ses det inte alls ut som om du är 51. Ser mer som en kropp på en 30-åring. Häftigt!