• Georg5567

Helkroppstråden

PAUSA skrev 2013-06-27 09:35:32 följande:

God morgon Flört!!!
    Ojojoj....den du vilken trevlig morgon det blev...ser dessutom välrakat :) trevligt
    eller som man säger i France BONBON. Men vänta nu...jag kan ju inte franska kanske var för att det ryckte i baghuetten hahahaha 
  • PAUSA
    Georg5567 skrev 2013-06-27 11:35:13 följande:
    Ojojoj....den du vilken trevlig morgon det blev...ser dessutom välrakat :) trevligt
    eller som man säger i France BONBON. Men vänta nu...jag kan ju inte franska kanske var för att det ryckte i baghuetten hahahaha 
    Tror du skulle kunna vara skitsnygg i basker också Flört.
  • Anonym (X 4)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-27 10:47:20 följande:
    Du har mer rätt än du anar, Anna, finns mycket få kvinnor som är i samma höga klass som Krokus,Hjärta hon är lätt en av dom vackraste kvinnor jag sett. 

Sen kan du gasta på bäst fan du vill med ditt dravel. Jag har rätt. Och det vet du, Anna, så bra klappa igen gapet, om inte annat lär din omgivning bli glad när det stinker mindre än vanligt. 
    Såååja tönten... ta och skriv lite gulliga inlägg istället.
  • Anonym (X 4)
    PAUSA skrev 2013-06-27 11:02:22 följande:

Härliga, underbara killar HjärtaKyss!!!!

Kräks
  • PAUSA
    Anonym (X 4) skrev 2013-06-27 11:58:24 följande:

Kräks
    Ät svartpepparkorn..... är kanon mot magsjuka.
  • NyttNamn
    PAUSA skrev 2013-06-27 12:03:50 följande:
    Ät svartpepparkorn..... är kanon mot magsjuka.

Är inte det vitpeppar???
    Pour some sugar on me...
  • PAUSA
    NyttNamn skrev 2013-06-27 13:29:08 följande:

Är inte det vitpeppar???
    Inte när det gäller spysjuka av denna typ Flört
  • FjärilVingad73
    PAUSA skrev 2013-06-27 13:30:33 följande:
    Inte när det gäller spysjuka av denna typ Flört
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • NyttNamn
    PAUSA skrev 2013-06-27 13:30:33 följande:
    Inte när det gäller spysjuka av denna typ

Ha ha ha - nä då var det en annan femma!! Har hört att vissa spysjukor är det chilipeppar som gäller tom för bästa resultat.
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Hmm 2)
    Anonym (X 4) skrev 2013-06-27 11:58:24 följande:

Kräks
    Förstår inte riktigt din ilska / frustration. Världen är väl full av människor som gillar att visa upp sig och andra som gillar att titta på? Om du vänder dig mot kropps-, sexfixering och ytlighet är det väl bara att hålla dig till alla andra trådar på FL som handlar om annat. Man behöver inte vara särskilt konspiratorisk för att gissa att det handlar om att du är någon som inte vill eller vågar visa din egen kropp och är avundsjuk på att du inte får vara med på det roliga. I så fall, kom igen nu, de som kommentar här är ju i huvudsak väldigt snälla mot alla bildpostare Glad