• mepetite

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-06-30 18:24:42 följande:
    Snyggt! Gillar speciellt din smala midja där.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience

Haha var det söndagsironi. Klänningen är stor!
  • fioliolej

Efter en liten paus är jag tillbaka...med nytt nick.
    Jag började min viktresa i höstas och lade upp bilder med jämna mellanrum här och fick en del pepp. Tänkte det var dags för att komma tillbaka och visa att jag inte gett upp. Inte riktigt klar än, ca.10kg kvar, men en del har det hänt sen sist jag var här.

• Chocoholica
    Anonym ( ) skrev 2013-06-30 19:30:21 följande:

Oj, en bild till tagen från internet. Man tröttnar aldrig på det, eller hur Birger?
    Hänger Lille Birger här inne? Ja, han hoppar jämfota isåfall.
    http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • Chocoholica
    fioliolej skrev 2013-06-30 21:23:25 följande:
    Jag började min viktresa i höstas och lade upp bilder med jämna mellanrum här och fick en del pepp. Tänkte det var dags för att komma tillbaka och visa att jag inte gett upp. Inte riktigt klar än, ca.10kg kvar, men en del har det hänt sen sist jag var här.

OK... Jag tänkte lämna FL men bara för att du är så awsome så kan jag stanna kvar för jag behöver pepp jag med. Skäll gärna på mig lite för förra bilden. Jag förtjänar det! Skäms
  • Anonym (badsugen)
    Chocoholica skrev 2013-06-30 21:26:45 följande:
    OK... Jag tänkte lämna FL men bara för att du är så awsome så kan jag stanna kvar för jag behöver pepp jag med. Skäll gärna på mig lite för förra bilden. Jag förtjänar det!

Varför skulle någon skälla? Du gör det bara svårt för dej själv, inte för nån annan.

Ha en bra ny vecka istället!
  • Chocoholica
    Anonym (badsugen) skrev 2013-06-30 21:55:05 följande:

Varför skulle någon skälla? Du gör det bara svårt för dej själv, inte för nån annan.
    Ha en bra ny vecka istället!
    Ha ha! Vad gulliga ni är. Ja, det är nog dags att lära sig självbehärskning utan piskan. Ha det gott du med! Glad
  • Georg5567
    mepetite skrev 2013-06-30 18:18:35 följande:

bidrar med dagens outfit utan att sudda bort ansiktet!
    Ehhh du får nästan dela med av den kroppen :)
  • fioliolej
    Chocoholica skrev 2013-06-30 21:26:45 följande:
    OK... Jag tänkte lämna FL men bara för att du är så awsome så kan jag stanna kvar för jag behöver pepp jag med. Skäll gärna på mig lite för förra bilden. Jag förtjänar det! Skäms
    Men du har ju också jobbat på duktigt. Du är en bra bit på vägen, ge inte upp nu. Kämpa, kämpa!
    Jag har gått ner 27kg sen oktober, 10 kvar...eventuellt 15. Tänk att man släppt sig så?! Helt otroligt hur blind man kan bli..aldrig mer.
  • Mattias39
    mepetite skrev 2013-06-30 18:18:35 följande:

bidrar med dagens outfit utan att sudda bort ansiktet!

Väldigt,väldigt snyggt Mepetite!!! Solig
    Snygg tjej,snygg kropp i snygg sommarskrud + snyggt osuddat ansikte...Så, väldigt mycket snyggt är det!! Glad
  • Mattias39
    fioliolej skrev 2013-06-30 21:23:25 följande:

Oh...shit!! Vad duktig du har varit!! Vilken skillnad!!! FörvånadGlad
    EXTREMT bra jobbat, du är jättefin!!! GRATTIS!!! Glad