• Anonym (Blyg Kvinna)

Helkroppstråden

Tack för alla era fina kommentarer. De stärkte ett dåligt självförtroende. Fler bilder kommer i framtiden :)

• Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-11 12:22:28 följande:
    Tack för alla era fina kommentarer. De stärkte ett dåligt självförtroende. Fler bilder kommer i framtiden :)

Fler trivsamma vyer hade ju varit läckert att vila ögonen på :)
  • Anonym (Tjo)

Hoppas inte det dåliga självförtroendet har med utseendet att göra. Det är alltid fel personer som har dåligt självförtroende överlag.
  • Anonym (Blyg Kvinna)
    Anonym (Tjo) skrev 2021-10-11 14:13:51 följande:

Hoppas inte det dåliga självförtroendet har med utseendet att göra. Det är alltid fel personer som har dåligt självförtroende överlag.

Egentligen är alla vackra, iallafall för någon. Min usla självförtroende grundar sig komiskt nog i mina alldeles för stora bröst.
  • Anonym (Miss Boobs)
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-11 14:35:21 följande:

Egentligen är alla vackra, iallafall för någon. Min usla självförtroende grundar sig komiskt nog i mina alldeles för stora bröst.

Vi är många med stora bröst - inget att ha dåligt självförtroende över.

Själv har jag 65K - 70J i storlek.
  • Anonym (Nyfikensombaraden)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-10-11 15:03:46 följande:
    Vi är många med stora bröst - inget att ha dåligt självförtroende över.

Själv har jag 65K - 70J i storlek.
    De får du hemskt gärna visa oss
  • Anonym (Nyfikensombaraden)
    Åtminstone jag uppskattar dem väldigt, väntar utan tålamod (A)
  • Flörttomten

Måste säga att jag redan längtar efter fler bilder på dig!!
  • Underhill

För stora som i mindre praktiskt eller som i för just för hur de ser ut i sin helhet på dig. Av vyn att döma ser det ut att passa års där de är hur som, sen är man ju ofta alltför självkritisk med hur man är och blev skapt. Upp med hakan kvinna!
  • 2mtm

Alltså jag hittar bara superlativ över dom brösten........

Så jäkla läckra!!!

Var stolt över dom!!!