• Anonym (Blyg Kvinna)

Helkroppstråden

Underhill skrev 2021-10-19 08:55:13 följande:

Jaha, ja då får du njuta idag ist då ju :) Jovars...vart en lugn o skön helg. Så, jobbar lite olika skift då?

Jobbar som ambulanssjuksköterska, så det är både nätter och dagar, helger och vardagar som gäller. Världens bästa jobb!

Får man fråga vad du jobbar som?
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-19 09:00:51 följande:
    Jobbar som ambulanssjuksköterska, så det är både nätter och dagar, helger och vardagar som gäller. Världens bästa jobb!
    Får man fråga vad du jobbar som?
    Spännande! Ja, då kan jag tänka mig att varierade dagar inte spelar någon större roll :) Helt okej om du vill skriva. 
  • Anonym (Blyg Kvinna)
    Underhill skrev 2021-10-19 09:05:34 följande:

Spännande! Ja, då kan jag tänka mig att varierade dagar inte spelar någon större roll :) Helt okej om du vill skriva. 

Kanske skickar pm någon dag ;) Men mitt nick ljuger inte, är tveklöst av det blygare slaget än så länge.
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-19 09:48:45 följande:
    Kanske skickar pm någon dag ;) Men mitt nick ljuger inte, är tveklöst av det blygare slaget än så länge.
    Vore trevligt. Även blyghet kan ha sin charm...även om din blyghet inte syns så värst mkt i denna tråd ;)
  • Sharpshooter

[quote=81423952][quote-nick]Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-09 15:35:02 följande:[/quote-nick][/quote]

Woow..... vilken läcker och inbjudande bild....

• SpaderKung85
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-19 09:48:45 följande:

Blyg, stämmer det verkligen? Man kan inte tro det efter dina bilder här :)
  • RuneBert
    Guldnovan skrev 2021-10-19 14:39:42 följande:

Just nu första snön utanför mitt fönster. Längar t

till nästa sommar

Yppig Zorn-kulla =)
  • Anonym (Blyg Kvinna)
    SpaderKung85 skrev 2021-10-19 13:52:42 följande:

Blyg, stämmer det verkligen? Man kan inte tro det efter dina bilder här :)

Visst är det komiskt att det är lättare att visa sina bröst än sitt ansikte ;)