Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (mama) skrev 2014-01-09 04:36:59 följande:
    Haha jag kan ju inte bli mer naken än på första bilden! Jag är väl lite mer "blyg" än de andra tjejerna (troligen äldre med) och lite fegis.

Det kanske släpper snart :) om jag vågar igen!

Haha...låter lovande, dock retades jag bara lite! Du är nog inte eg en fegis...bara Smålänning! Vi/jag är glad för det som bjuds och det som bjudits har varit riktigt snyggt...både i bild och form!
    Anonym (mama) skrev 2014-01-09 05:07:56 följande:
    Ja, jag förstod det ;). Jag tar inte illa vid mig, var bara inte beredd på att bli grillad :)

Haha...nej är nog inte lätt att stå i solen så ofta!
    Anonym (mama) skrev 2014-01-09 05:26:19 följande:
    Så, vad gör du uppe vid den här tiden? :)

Somnade tidigt och nu är jag pigg och utvilad! Själv då?
    Anonym (mama) skrev 2014-01-09 05:45:00 följande:
    Åh det lät härligt!

Sonen har ont i magen så vi har varit vakna sen 03:00 :( nu verkar han dock börja flacka med blicken så jag hoppas han somnar snart för jag är INTE så pigg som du!

Ajdå. Hoppas det ger sig...och att du och han får sova lite! Nu är det kaffe för min del som vankas och en god macka innan mina vaknar.

Får önska er en Godnatt.

Drygt att citera på mobilen så!

Godmorgon damer!

Ensam...oj vill hoppa ner och dra täcket över huvudet, pulshöjarföken kan hon och ofta...säkert länge med!

Pillan3...mums-mums-mumsen med den där supervackra kroppen...gudars vilken bild...viken kvinna!

Blondie...jävligt vacket läckert...sensuellt med kläderna...kan tänkas att är minst lika läckert utan dem!

Jävligt fina bilder mao...på snygga kroppar...jag är nog inte i stånd att neka någon något...så fåga mig inget jag kommer troligen bara att säga ja...fin morgon blev det!

[quote=72180461][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-09 11:52:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Finns många olika typer av verbala uttryck som passar dig men fler kroppsliga!

Luta dig bakåt du så trollar jag av dig trasorna! <3

straight arrow skrev 2014-01-09 14:03:00 följande:
    Ha, skulle vi gå på den lätte? tack It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Avis...kan trolla av dig kallingarna om jag vill!

[quote=72182299][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-09 14:39:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Vacker...väldigt väldigt...vacker! Otroligt fina sensuell drag som får en osökt att vilja kyssa dom där läpparna i timtal!

Anonym (mepetite) skrev 2014-01-09 20:12:43 följande:
    god kväll

Åååhh! Där sitter du vacker på tronen ser jag...snygga spiror...väldigt snygga!

Behöver du en riddare ställer jag upp...för lite Leksands Rågrut och några skivor Gustavskorv så är jag redo att försvara dig för både vargar och och Norska troll!

[quote=72187029][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-09 21:17:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Rdy.....abrakadabra simsalabim!

Nu kommer jag med trollstaven och förtrollar dig! Du är underbar...jävligt bar under!

Svar på tråden Helkroppstråden