Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-10 23:31:18 följande:
    Det här är galenskap på hög nivå...här är jag och där är du...vacker...bländande vacker...obeskrivligt sexig och kåtslags frambringande härlig! Jag vill ha dig nu...precis nu och inte senare!:-P

Blir det bångstyrigt nu? Vart är du dååå? Precis nu, var för en stund sen... [/quote]

Ärligt...jävligt bångstyrigt och besvärligt!

Hmm....ja vart är man...hemma och det är på helt fel ställe!

Precis är precis och inte något annat än just precis just så precis som det precis går att komma ordet precis!
    pillan3 skrev 2014-01-11 09:06:33 följande:
    Goooooood morgon 

God dag!

Tack för den retsamt härliga bilden...så fruktansvärt vackra ben...och formerna på resterande delar av kroppen...ojoj...vilken jävla skönhet!
    pillan3 skrev 2014-01-11 10:33:52 följande:
    God dag! Eller något i den stilen

Tack...vill du ha en ännu mera retsam bild??

Haha...självklart..vill jag det...men ber man om någon kan någon säga bara för att du vill så får du inte!
    pillan3 skrev 2014-01-11 11:07:10 följande:
    PPP...gick inte att skicka i postlådan, så här kommer den...mycket retsam och en sida du aldrig sett hos mig!! Och jaaaaa, jag vill gifta mig med dig  

Haha...springer åt ett annat håll skrikandes du glömde raka magen och att stoppa undan snabeldraken....tur att jag höll mig hemma igår...du kunde fan fått sett mig gråta som ett litet barn!

Håller mig nog bort i fortsättningen från dig och överlåter limmandet åt mindre nogräknade individer!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 11:43:40 följande:
    Bakislördag

Bildbevis på det!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 11:44:57 följande:
    Bilden med kanske..

Bevisar inte hur bakis du är men hur jävla vacker du är!

[quote=72202054][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 11:49:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Du får stå för bakiskåtheten så "står" jag för det resterande! Som bäddat för äventyr iaf...lagom stökigt...snygga fröken Ensam!

pillan3 skrev 2014-01-11 12:06:47 följande:
    Spring du PPP.... så står jag här och skrattar åt dig, när du skriker som ett litet barn över vad du missade igår kväll...hahaha

Ser verkligheten ut sådär är jag som en jävla boomerang tillbaka på den plats jag började resan...är inte sämre än att jag kan ändra mig!

Så säg mig vad missade jag igår som är så speciellt?:-P
    lasslotegel skrev 2014-01-11 12:20:15 följande:
    en träl att vila sin mask på

Akta dig...tror att det inte är bra att ha mask på hjärnan, man blir lätt uppäten!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 12:29:47 följande:
    Du får stå för bakiskåtheten så "står" jag för det resterande! Som bäddat för äventyr iaf...lagom stökigt...snygga fröken Ensam!

Låter som en plan! [/quote]

Japp...plan...med vingar som tar dig till sjunde himmelen med en öronbedövande ljudbang i ett grymt vibrerande i hela din kropp över alla krafter som förlöses vid starten!
Svar på tråden Helkroppstråden