• Anonym (Huga_)

Helkroppstråden

Smedkocken skrev 2023-04-16 19:45:42 följande:

HUGA
    Vad glad jag blev av att se dig.. trodde jag tappat bort dig!
    Hur är allt =)

Jag har saknat dig också ska du veta.
    Fast jag har allt lite koll. Flört
    Ögonfröjd mår man bra av!

Det är bara fint med mig, hur är det med dig?

Visst vet du mitt riktiga nick? Har för mig att jag sagt det... men kan missta mig.
  • Anonym (Huga_)
    Polyrytm skrev 2023-04-16 19:05:51 följande:
    Blev du så kåt nu så du tappade orden?
    Det kan du ju inbilla dig.
  • Anonym (Mian)
    Anonym (Huga_) skrev 2023-04-16 12:34:34 följande:
    Herregud...
    Här har vi någon som blev våt.
    Du får skicka fler utmanande bilder till henne NORMAL :)
  • Anonym (Huga_)
    Smedkocken skrev 2023-04-16 19:45:42 följande:

HUGA
    Vad glad jag blev av att se dig.. trodde jag tappat bort dig!
    Hur är allt =)

Kikade lite i min mailkorg och vi hade mailkontakt då med ditt förra nick.
    Jag har hängt kvar här hela tiden men Huga har varit lite för ointresserad ett tag, men nu är jag tillbaka!

Det var ju trist här i tråden när du försvann, även om det finns en till som försöker muntra upp mig ibland. Eller det kanske är i den andra avklädda tråden... vetefan.
    Men ingen är som du, ska du veta.
  • Smedkocken
    Anonym (Huga_) skrev 2023-04-16 20:32:04 följande:
    Kikade lite i min mailkorg och vi hade mailkontakt då med ditt förra nick.
    Jag har hängt kvar här hela tiden men Huga har varit lite för ointresserad ett tag, men nu är jag tillbaka!

Det var ju trist här i tråden när du försvann, även om det finns en till som försöker muntra upp mig ibland. Eller det kanske är i den andra avklädda tråden... vetefan.
    Men ingen är som du, ska du veta.
    *svara på båda dina svar

Det e fin fint med mig, lite skit med ryggen som måste lösas bara ..
    Ha ha asså blir ju lite nyfiken nu när du säger att du har koll..
    Men kul att höra att du inte har glömt bort mig =)

Nej du har inte sagt ditt riktiga nick faktiskt..

Jag har ju fått byta, för jag glömde så klart bort inloggning uppgifterna! Vet att vi mailades, men har ju inte dem kvar tyvärr =(

Ja jag försvann ju ett tag där, sorry! Har ju vart här ett tag men e inte så jätte aktiv, e mest inne å kikar då och då.. men nu när jag vet att du är här får jag nog gå in oftare! 
    Glad att jag hittade dig igen  =)
    Du får jätte gärna dra I väg ett pm,dm eller mail..eller vad det nu heter ha ha.

Ha ha tur att det fanns nån som roade dig, så du inte försvann här ifrån ju...

Tack goding...tur att man är unik he he!
  • Anonym (Huga_)
    Smedkocken skrev 2023-04-17 18:09:28 följande:
    *svara på båda dina svar

Det e fin fint med mig, lite skit med ryggen som måste lösas bara ..
    Ha ha asså blir ju lite nyfiken nu när du säger att du har koll..
    Men kul att höra att du inte har glömt bort mig =)

Nej du har inte sagt ditt riktiga nick faktiskt..

Jag har ju fått byta, för jag glömde så klart bort inloggning uppgifterna! Vet att vi mailades, men har ju inte dem kvar tyvärr =(

Ja jag försvann ju ett tag där, sorry! Har ju vart här ett tag men e inte så jätte aktiv, e mest inne å kikar då och då.. men nu när jag vet att du är här får jag nog gå in oftare! 
    Glad att jag hittade dig igen  =)
    Du får jätte gärna dra I väg ett pm,dm eller mail..eller vad det nu heter ha ha.

Ha ha tur att det fanns nån som roade dig, så du inte försvann här ifrån ju...

Tack goding...tur att man är unik he he!
    Precis, vi har mailat här bakom kulissen. Mitt nick börjar på F. Mer kan jag inte säga här. Då visste du ju vem jag gömmer mig bakom som Huga.

Försökte faktiskt gå in på din sida men den är låst. Typiskt alltså!

Jag kikar på din insta lite då och då. Tungan ute Haha, vet inte hur jag hittade den men antar att du berättade. Minnet sviker! Och Twitter förstås, där har jag samma nick som här. *Tips*

Jo, du är fanimig unik! {#emotions_dlg.flower}

• Smedkocken
    Anonym (Huga_) skrev 2023-04-17 18:22:01 följande:
    Precis, vi har mailat här bakom kulissen. Mitt nick börjar på F. Mer kan jag inte säga här. Då visste du ju vem jag gömmer mig bakom som Huga.

Försökte faktiskt gå in på din sida men den är låst. Typiskt alltså!

Jag kikar på din insta lite då och då. Tungan ute Haha, vet inte hur jag hittade den men antar att du berättade. Minnet sviker! Och Twitter förstås, där har jag samma nick som här. *Tips*

Jo, du är fanimig unik! {#emotions_dlg.flower}
    Ja men det kommer jag ju ihåg, men visst har inre du sagt vilket som är ditt riktiga nick till mig? 

Asså jag tycker ju fl e så krångligt,för jag sitter ju på mobilen, så tror jag missar massa funktioner då! 

Så vi är vänner på både twitter och insta? ..Ha ha .. har ju dock inte vart så aktiv på insta iofs! 

Får kolla igenom min twitter ha ha 
    Fast jag har ju mina misstankar!
    Brukar vi prata på twitter då? 
    Eller insta?

Tack vad du är snäll..(vet inte hur man gör en pussemoji) puss =)
  • Anonym (Huga_)
    Smedkocken skrev 2023-04-17 18:30:10 följande:
    Ja men det kommer jag ju ihåg, men visst har inre du sagt vilket som är ditt riktiga nick till mig? 

Asså jag tycker ju fl e så krångligt,för jag sitter ju på mobilen, så tror jag missar massa funktioner då! 

Så vi är vänner på både twitter och insta? ..Ha ha .. har ju dock inte vart så aktiv på insta iofs! 

Får kolla igenom min twitter ha ha 
    Fast jag har ju mina misstankar!
    Brukar vi prata på twitter då? 
    Eller insta?

Tack vad du är snäll..(vet inte hur man gör en pussemoji) puss =)
    Eftersom vi mailade så vet du ju!
    Det var ju liksom här vi gjorde det. Glad

FL via mobil liknar skit, det orkar jag inte med. Sitter alltid vid datorn, nåja nästan alltid iallafall.

Vi är vänner på twitter, skapade ett nytt konto där med samma nick som detta. Bara för dig! Haha, jösses va!
    Insta är osäker på, är sällan sällan där. Tycker eg inte att det är mycket att ha.

Du tänker nog rätt ska du se!

Jag tror jag kommenterat någon gång på twitter, men det var rätt länge sedan.

Men vad fan, sitter jag här och är trevlig?
    Jag som har så taskigt rykte... nu får jag fan skärpa mig. Flört