• Smedkocken

Helkroppstråden

Anonym (Huga_) skrev 2023-04-17 18:35:25 följande:
    Eftersom vi mailade så vet du ju!
    Det var ju liksom här vi gjorde det. Glad

FL via mobil liknar skit, det orkar jag inte med. Sitter alltid vid datorn, nåja nästan alltid iallafall.

Vi är vänner på twitter, skapade ett nytt konto där med samma nick som detta. Bara för dig! Haha, jösses va!
    Insta är osäker på, är sällan sällan där. Tycker eg inte att det är mycket att ha.

Du tänker nog rätt ska du se!

Jag tror jag kommenterat någon gång på twitter, men det var rätt länge sedan.

Men vad fan, sitter jag här och är trevlig?
    Jag som har så taskigt rykte... nu får jag fan skärpa mig. 
    Ja men mitt minne är ju lika bra som en påse skridskor tyvärr! Och som sagt har ju inte tillgång till gamla kontot!
    Asså jag vet ju att jag vet men kommer inte ihåg ha ha 
    Oj  <3
    men att du inte har skrivit till mig på twitter ..det är där jag är mest ju! 
    Nä insta är så där faktiskt! 

Ha ha ja jag sabbar ju ditt rykte, förlåt! 

Fast du har ju å andra sidan aldrig vart det mot mig och det vet ju folk ;)
    Men maila mig här eller på twitter om du vill!
  • Anonym (Huga_)
    Smedkocken skrev 2023-04-17 18:44:41 följande:
    Ja men mitt minne är ju lika bra som en påse skridskor tyvärr! Och som sagt har ju inte tillgång till gamla kontot!
    Asså jag vet ju att jag vet men kommer inte ihåg ha ha 
    Oj  <3
    men att du inte har skrivit till mig på twitter ..det är där jag är mest ju! 
    Nä insta är så där faktiskt! 

Ha ha ja jag sabbar ju ditt rykte, förlåt! 

Fast du har ju å andra sidan aldrig vart det mot mig och det vet ju folk ;)
    Men maila mig här eller på twitter om du vill!
    Ditt konto här är låst för besökare, och jag fattar eg inte ett skit av twitter. Använder det aldrig, har skrivit typ 3 gånger varav den sista alldeles nyss. Tungan ute

Börjar på F, nu får du gnugga geniknölarna lite extra.

Min dåliga rykte är besludlat, Huga är trevlig! Knäpp på snoken till alla stövlar som varit arga på mig under åren! Haha!

Men ärligt talat, det mesta som läggs upp här är fan inte värt att se.
    Och snart kommer det någon och skriker MEN DU DÅ!!! Nej jag vet. Men det skiter jag i.

• Smedkocken
    Anonym (Huga_) skrev 2023-04-17 18:50:11 följande:
    Ditt konto här är låst för besökare, och jag fattar eg inte ett skit av twitter. Använder det aldrig, har skrivit typ 3 gånger varav den sista alldeles nyss. Tungan ute

Börjar på F, nu får du gnugga geniknölarna lite extra.

Min dåliga rykte är besludlat, Huga är trevlig! Knäpp på snoken till alla stövlar som varit arga på mig under åren! Haha!

Men ärligt talat, det mesta som läggs upp här är fan inte värt att se.
    Och snart kommer det någon och skriker MEN DU DÅ!!! Nej jag vet. Men det skiter jag i.
    Aha.. ska se om jag kan låsa upp det, har ju nån gammal dator som ligger nånstans..hur fan man kan tappa bort en dator ens ..men äter ju morfin så skyller på det ha ha 

Aha .. twitter tar iofs en stund att komma in i!  Men det är i princip lika galet som här! 

Ja jag får nog gnugga dem riktigt ordentligt he he...

Nä men du kan nog va lugn.. du är ju trots allt rätt bra på det du gör ju ... en av dem få skulle jag nog vilja säga!,

Jaa det lär ju inte dröja så länge innan nån börjar böla över att vi skriver till varandra eller så är det nått annat de stör sig på! 

Men är jäkligt glad att vi hittade varandra igen .. =)
  • Anonym (Huga_)
    Smedkocken skrev 2023-04-17 18:56:44 följande:
    Aha.. ska se om jag kan låsa upp det, har ju nån gammal dator som ligger nånstans..hur fan man kan tappa bort en dator ens ..men äter ju morfin så skyller på det ha ha 

Aha .. twitter tar iofs en stund att komma in i!  Men det är i princip lika galet som här! 

Ja jag får nog gnugga dem riktigt ordentligt he he...

Nä men du kan nog va lugn.. du är ju trots allt rätt bra på det du gör ju ... en av dem få skulle jag nog vilja säga!,

Jaa det lär ju inte dröja så länge innan nån börjar böla över att vi skriver till varandra eller så är det nått annat de stör sig på! 

Men är jäkligt glad att vi hittade varandra igen .. =)
    Än värre när man tappat bort glajjorna och så ränner man runt med dem på skallen! Haha, fast numera har jag inte glajs längre. Skönt att slippa.
    Så att tappa bort en dator... inte riktigt lika illa iaf!

Är det så illa att du går på morfin... ajaj, inte bra.

Haha, tack! Ja, jag har allt lycktas reta gallfeber på en och annan här under årens lopp. Det var en jäntunge här som blev alldeles topp jävla tunnor galen på mig, och jag skrattade så jag fick ont i magen!
    Tror hon ännu är kvar fast med annat nick, ja och inte hemma hos sin mormor när hon fotar på skithus.

Eller hur!
    Jag är också glad, det här var ju riktigt roligt!
  • Anonym (Huga_)
    Smedkocken skrev 2023-04-17 19:00:50 följande:

Huga!
    Nu ska det gå att maila tror ja 

Dags för dig att kika i inkorgen tror jag. Flört
  • Anonym (Anderss)
    Bondfrun skrev 2023-04-18 08:46:57 följande:
    Riktigt snyggt!!

Hunkemöller?
  • krille62
    Bondfrun skrev 2023-04-18 08:46:57 följande:
    Finns mycket läckert i din byrålåda, å andra sidan har du också en kropp som gör det mesta läckert.