• Anonym (Evilina)

Helkroppstråden

Anonym (2h) skrev 2023-05-14 14:25:39 följande:
    Din man måste ju vara antingen blind eller gay :P
    Nej skämt åsido?väldigt tråkigt, men tyvärr alltför vanligt i längre förhållanden att man tappar gnistan :/ 
    Det är han inte. Men kort sagt började jag känna mig gammal och ful för ett par år sen, så det hjälpte att få lite uppskattning här. Ska sluta kapa tråden nu.
  • JSpike
    Anonym (Evilina) skrev 2023-05-12 18:17:33 följande:

Jag postar här också, känner mig lite frisky idag...

Jag får också gå med i hyllningskören;) 

Riktigt läcker. sexig som tusan:p

Tänk om man hade haft dig sidan om sig i sängen varje kväll. Gubben vaknar förhoppningsvis till liv igen :)
  • Anonym (ccc)
    Anonym (Evilina) skrev 2023-05-14 16:59:26 följande:
    Det är han inte. Men kort sagt började jag känna mig gammal och ful för ett par år sen, så det hjälpte att få lite uppskattning här. Ska sluta kapa tråden nu.
    Det verkar inte som att du hör vad det skrivs om här inne. Vad dom flesta säger är att vi vill se så mycket mer ;)
  • Puccini
    Anonym (Evilina) skrev 2023-05-14 11:07:20 följande:
    Tyvärr får jag inte mycket uppskattning nuförtiden. Gråter
    Tråkigt att höra...
    Säkert bara så att han inte har begriper hur fin du är..Du vet..äter man oxfilé varje dag blir man bortskämd 😉
    Dina bröst verkar ju kunna få vem som helst att bli knäsvag....
  • Anonym (Normal)
    Bondfrun skrev 2023-05-18 17:13:50 följande:
    De bröst och kropp Cool
  • Anonym (Pure Phase)
    Bondfrun skrev 2023-05-18 17:13:50 följande:
    Har du hört talas om vapenamnestin?
  • Bondfrun
    Anonym (Pure Phase) skrev 2023-05-18 20:11:39 följande:
    Har du hört talas om vapenamnestin?
    Ja, det har jag. Men jag ser inte vad det har att göra med min bild Flört
  • Frun1991

I svår konkurrens med Bondfrun som var makalöst vacker får jag väl bjuda på en liten bild på mig :)

• Fabian1965
    Frun1991 skrev 2023-05-18 20:30:15 följande:

I svår konkurrens med Bondfrun som var makalöst vacker får jag väl bjuda på en liten bild på mig :)

Du behöver verkligen inte känna att ni konkurrerar med henne. Ni är bägge supersnygga och sexiga. Har läst inlägg av dig i andra trådar där du även visat delar av din personlighet genom text.