• Frun1991

Helkroppstråden

Anonym (Uhmm) skrev 2023-05-19 08:57:45 följande:
    Det har inte slagit er att alla bilder från "Frun1991" är på olika personer? Haha
    Personen har spottat ur sig bilder lite väl fort med olika kroppstyper...
    Det är jag på alla mina bilder, hur menar du att jag har en förmåga att byta kroppstyp och vad får dig att dra slutsatsen att det är olika personer ?
  • Frun1991
    Anonym (Gg) skrev 2023-05-19 09:05:07 följande:

Ahhh, så hon har ett förhållande men utmärker sig som singel och enbart lever i ett kk förhållande? Well that's bait!

Pratar du om mig så är jag gift men sexuellt så lever vi som hotwife/cuckold.
  • Anonym (Uhmm)

Ser inga likheter mellan personerna på bilderna. Sen har det kommit in otroligt många bilder på en gång, då brukar det osa katt, eller med andra ord, man. 

• Frun1991
    Anonym (Uhmm) skrev 2023-05-19 09:12:17 följande:

Ser inga likheter mellan personerna på bilderna. Sen har det kommit in otroligt många bilder på en gång, då brukar det osa katt, eller med andra ord, man. 

Nu börjar vi glida bort från trådens ämne men det får stå för dig och att det kommit in många bilder på en och samma gång kan ju bero på att jag som många andra har en mapp med sparade bilder :)
    Du har ju redan bestämt dig för att jag inte är en gift kvinna som gillar att visa upp sig och jag kommer inte "outa" mig för att motbevisa en främling :)
  • Anonym (Uhmm)

Säger du det så, men håll inte på och lura en massa personer. Menar att det skiljer sig mycket från personen på bild "A" och bild "B". Sen kan man tycka om att visa upp sig, men att vräka ur sig bilder är att vara desperat... 

• Frun1991
    Anonym (Uhmm) skrev 2023-05-19 09:24:33 följande:

Säger du det så, men håll inte på och lura en massa personer. Menar att det skiljer sig mycket från personen på bild "A" och bild "B". Sen kan man tycka om att visa upp sig, men att vräka ur sig bilder är att vara desperat... 

Jag blir genuint nyfiken på hur du dragit den slutsatsen, kan du länka till respektive bilder via DM och förklara vad det är som skiljer sig på mig på mina olika bilder ? :)
    Skulle jag vräka ur mig bilder så skulle forumets server bli överbelastat på grund av utrymmesbrist :P
  • Anonym (Gg)
    Frun1991 skrev 2023-05-19 09:11:52 följande:
    Pratar du om mig så är jag gift men sexuellt så lever vi som hotwife/cuckold.
    Okej, det var inte något du sa i en annan tråd. Men du är alltså gift, kk, och en onlyfans nu också? 

Du har inte någon vän istället som kan lägga upp bilder som är singel eller så? 
  • Frun1991
    Anonym (Gg) skrev 2023-05-19 09:28:01 följande:
    Okej, det var inte något du sa i en annan tråd. Men du är alltså gift, kk, och en onlyfans nu också? 

Du har inte någon vän istället som kan lägga upp bilder som är singel eller så? 
    Länka gärna till den tråden för jag har aldrig påstått att jag inte är gift men att jag har en KK stämmer bra.
    Länka gärna till där jag säger att jag har en onlyfans ?.
  • Anonym (Gg)
    Frun1991 skrev 2023-05-19 09:30:24 följande:
    Länka gärna till den tråden för jag har aldrig påstått att jag inte är gift men att jag har en KK stämmer bra.
    Länka gärna till där jag säger att jag har en onlyfans ?.
    Kan göra det om några år.