• A82

Helkroppstråden

nyttmedelande skrev 2013-01-15 21:52:29 följande:
    Nej nej, inte sova nu. Klockan är bara halv sju på kvällen. Kolla om du har fler kort... Drömmer
    Jo då, det var dags när inte ens silvertejp kunde hålla ögonen öppna....
    C och A skrev 2013-01-15 22:07:11 följande:
    somna inte ensam 
    puss 
    Nästan varje kväll  pussen
    Topps skrev 2013-01-15 22:24:05 följande:
    Se där missa ett helt ord :-S 
    haha, lätt hänt Glad

• A82
    Tom Araya skrev 2013-01-15 23:05:07 följande:
    Knäpper du alltid upp sådär när du lägger dig i soffan? Förvånad Glad

Undrar om det slutar på samma sätt för dig som det jag tänker på av din bild (och vilket troligen blivit resultatet av jag vore din kille)....? Drömmer

Varje kväll du Tom. Då knäpps det upp om kläderna inte ryker helt men hur det slutar är en fråga för sej då jag är singel....
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 00:07:20 följande:
    Du är alltså sanslöst vacker, 82:an, dina ögon glöder fan ta mig. Du har visat bilder tidigare på hur helvetes grann du är, och jag tänker varje gång : Nu kan du min själ inte posta nåt som är snyggare än detta, liksom, omöjligt....men jag hade fel. Denna gången också !!!
    nu blev jag visst stum... {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    lille Birger skrev 2013-01-16 00:16:12 följande:
    Du har snyggt smink! Cool
    Haha, Tack, gillar mitt smink och att leka och kladda med det med Glad

• A82
    lollisen skrev 2013-01-16 09:24:20 följande:
    Här är en före- och efterbild, enbart för att jag är så jävla stolt över min viktnedgång.

riktigt fint!!! bra kämpat och snygg figur
  • A82

Varit ute och "sprungit" min dagliga runda (så svetten lackar) för att lämna barn här och där. Grymt jobbigt att dra barnvagn med två klunsar i på snöigt underlag
    Så nu blir det av med palterna och inta en inte allt för het kopp kaffe Glad

• A82
    lollisen skrev 2013-01-16 09:30:10 följande:
    Tack fina! DU har en riktigt snygg figur!
    Tack. Har oxå kämpat med vikten och gått ner en hel del (32kg), en befriande känsla måste jag säga :)
  • A82
    Mattias39 skrev 2013-01-16 09:39:52 följande:
    Ni är fantastiskt duktiga båda två!! Själv har jag svårt att ens gå ner de 3-4 kg som julmaten skapade... Rynkar på näsan

Men het är du trots julmaten Kyss
  • A82
    Max skrev 2013-01-16 09:43:42 följande:

Skönt med ett morgonpass:)
    Lika fin och sexig som på alla dina foto, hade gärna följt med in i duschen;)
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört

• A82
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-16 10:08:23 följande:

Roligt att få följa dig i din vardag Skrattande även att jag inte går igång som grabbarna gör Flört.
    Skrattande
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 10:19:00 följande:
    Jag gillar kaffe, jag älskar kaffe, jag njuter av mitt kaffe. Å så finns det tillfällen när jag nästan hamnar i extas av kaffe.....Hjärta
    Livets dryck kallas den nog av en anledning Flört
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 10:11:28 följande:
    gör ett nytt lite diskretare försök...Kyss

Även om jag eg är lika nakenOskyldig

De andra bilderna var fina men dina ben är superfina
    Mattias39 skrev 2013-01-16 10:29:32 följande:

Jag kom att tänka på hur ooootroligt dumt det är att vi sitter på helt olika håll och dricker kaffe...är det inte bättre att göra det tillsammans...? Drömmer

Fyyyy f-n vad fin du är A82....!!!
    Ja Mattias, det är extremt dumt. Skulle vara mycket bättre om vi drack det tillsammans 
    Max skrev 2013-01-16 10:01:11 följande:

En kopp kaffe tackar jag inte nej till;)
    Hjälper gärna dig att bli skrubbad på ryggen... Kanske några fler ställen där du inte kommer åt??? ;)
    Det fanns ett par ställen till som fick förbli skitiga.....

....inte bra Rynkar på näsan

• A82
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..
    Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!!

tycker du ser väldigt fin ut i din kropp
  • A82

Anonym? vem är det?
    någon vi ser och ger dess egna behov av att bli hörd med sin negativitet eller någon ignorerar....... ?

Svar på tråden Helkroppstråden