• A82

Helkroppstråden

Aldrig!!!
    Du vill bara ha de för att kunna rankas högre bland de elaka på FL och jag är inte så snäll jag heller ;)

• A82

Tack Anton. Tur jag inte en person som tar åt mej. :)

• A82

Ok. Tackar för det positiva du skrev. De var snällt och ev att jag inte är riktigt lika slapp som din mamma i huden. Hur nu hon ser ut?!!

• A82
    Tom Araya skrev 2013-01-17 01:19:03 följande:
    Vackert! Solig
    Men den där typen av överdel som ser ut som en halvt avtagen tröja har jag aldrig förstått mig på...Drömmer Skrattande
    Inte jag heller egentligen. Har aldrig haft nån innan och vet inte varför jag köpte den. Var ett impulsköp på rean så måste ju prova den iaf Skrattande
    Tom Araya skrev 2013-01-17 01:24:30 följande:
    ...och där var det mycket form. Skrattande
    Mycket vackert! Solig
     Alltid lika snäll du Tom. 
    {#emotions_dlg.flower}
    Anonym skrev 2013-01-17 01:31:33 följande:
    Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig
    Välkommen med din gravida mage. La själv ut en, nån sida bakåt i tråden Glad
    Philipsson skrev 2013-01-17 03:32:56 följande:
    Skulle lätt trycka dig, trots att du skriver "här med" istf 'härmed'...:)
    Såg det när jag skickat men orkade inte med rättstavning .... :)

• A82
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 08:11:18 följande:
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} Grattis på namnsdagen Anton {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Nämen det har jag missat. 
    Grattis Anton!!
    {#emotions_dlg.flower}

• A82
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 08:56:18 följande:
    God morgon! Börjar det inte bli lite tunt med mansbilder i den här tråden? Ge och ta!? Anton, kan inte du föregå med gott exempel så kanske övriga följer efter?
    De håller jag med o. Lite mansbilder skulle sitta fint denna morgon.
    Eller hela dagen förresten och alla andra dagar med Skrattande 
  • A82
    ander25k skrev 2013-01-17 09:02:34 följande:
    Suddigt som vanligt :) , några veckor sen , börjar försvinna lite fett från kroppen nu .

Härligt!!!
     Glad
  • A82
    L E O N skrev 2013-01-17 14:06:55 följande:
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt

nice, real nice  :)
  • A82

Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

• A82

Anton. Tycker du är en go muskelbit trots din ålder. Och raggar kan jag då inte säga att du gör utan mer ger snälla ord till både damer och icke damer här inne {#emotions_dlg.flower}Glad

Svar på tråden Helkroppstråden