• engdahl

Helkroppstråden

Liberatated skrev 2013-11-26 07:30:55 följande:
    Snygga Lurkel smile5.gif
    Jag skriver också under på det! Mycket mycket fin.
  • engdahl
    Balrog skrev 2013-11-26 07:35:51 följande:
    Läckra bilder!
    Ja, en helt otrolig morgon. Tack alla heta sexiga kvinnor - ni är bättre än en kopp morgonkaffe... ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 09:57:35 följande:

Nu har jag vaknat till liv lite smile5.gifphpNjD1RJ46838.jpg

Vackraste, nu har jag också kvicknat till lite - jag såg bilden för tre timmar sedan och du golvade mig TOTALT.

Din skönhet överträffas endast av din förmåga att inta poser som är så upphetsande och lockande och sensuella och kvinnliga och sexiga att det går bortom allt...

:)

Puss, darling
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 12:54:33 följande:
    Hoppas du inte gjorde dig illa smile5.gif

Dina kommentarer överträffar varandra varje gång, blir så glad att läsa dom !

Puss!
    Vackraste, jag föll mjukt, på en kudde gjord av drömmar om dig.

Jag är glad att jag kan göra dig glad - för du gör mig glad med dina bilder, på en alldeles perfekt, enastående vacker kropp.

Puss!
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 12:58:48 följande:

Glömde bilden ! php2Amr0H47983.jpg

Du är väldigt fin med kläder på också, sötnos. Det finns få saker jag hellre skulle göra än att städa hos dig, medan du vilade.

Kanske skulle du belöna mig efteråt...och du har ju berättat hur du brukar vara (av)klädd när du myser så...det kunde nog bli en mysig stund för alla inblandade... ;)

Kram
  • engdahl
    Matildet skrev 2013-11-26 13:35:57 följande:

Abso-fucking-lutely.
    Mycket fint, Matildet!
  • engdahl
    Matildet skrev 2013-11-26 13:51:40 följande:
    Mjo...jag vetSkäms Men  vill vara lite anonym ändå i fortsättningen, även om vissa redan vet hur jag ser ut. I alla fall när det gäller till mer avklädda bilder. 
    Abso-fucking-lutely.
    Vi tittar gärna på fler lättklädda bilder på dig. Din kropp tål att tittas på! :)
  • engdahl
    Anonym (Jaha) skrev 2013-11-26 13:46:35 följande:

phpuIfGBD11506.jpg

Wow, tack för att du tog av dig linnet. Dina bröst är - så väldigt fina...!! *suckar lyckligt*
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 14:44:30 följande:

Fikapaus hos lurkerfia Flört!!
    Riktigt hög klass på allt i detta foto.
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 16:20:26 följande:

Jag håller ögonen på er så ni sköter er smile5.gifphpvqCWoj20309.jpg

Det finns två delar av dig jag tänkt på, längtat efter, drömt om att få se, som du tidigare hållit hemliga för oss: dina ögon och ditt allra heligaste.

Din ögon är ännu långt mer vackra än jag hade kunnat föreställa mig. Det är egentligen självklart att du har vackra ögon men dessa isblå brunnar av innerlighet och mystik och skönhet kommer att finnas i mina tankar resten av detta århundrade.

Jag undrar om du en dag låter täckelset falla helt och blottar din honungsgrotta för världen...

Puss
Svar på tråden Helkroppstråden