• engdahl

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-11-26 17:35:16 följande:
    "Hallongrottan" är väl kanske en mer bildlig beskrivning, medans "honungsgrottan" ska hänvisa mer till den ljuvliga smaken... Tungan ute Åh, nu blev jag sugen!
    Jag tycker hallonliknelsen hör brösten till. Likt dig, käre Speak up, tänker jag på honung och nektar när det gäller att smaka en kvinnas safter :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 17:18:48 följande:
    Vad roligt att jag kunde uppfylla iaf en av dina önskningar! "honungsgrottan" (?) håller jag nog hemlig ett bra tag till smile1.gif lite mystik måste finnas eller?
    Lite mystik är aldrig fel - och vi vill ju inte att FL ska stänga av dig bara för att du visar det finaste du har :)
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-11-26 17:52:39 följande:
    Ja.. "Blommor och bin" heter det väl inte för inte. Flört Jag kanske förstå din bröst-koppling till hallon också.
    Nej, precis, hehe - och många tycker ju att det finns något fjärilslikt över muttan... ;)

Hallonstånd säger man ju. Men visst liknar bröstvårtorna smultron också ;)

Och så har vi ju päronstjärt och bröst som meloner eller persikor.

Kvinnans kropp är så mumsig eller hur?!?

:D
  • engdahl
    engdahl skrev 2013-11-26 17:52:49 följande:
    Lite mystik är aldrig fel - och vi vill ju inte att FL ska stänga av dig bara för att du visar det finaste du har :)
    Jag kan ju inte heller få nog av bilderna där du skyler dig så retfullt upphetsande att man blir alldeles galen av åtrå...

:)
  • engdahl
    Speak up skrev 2013-11-26 18:00:45 följande:
    En hel dignande trädgård full av de underbaraste frukter, verkar det som. Inte konstigt att vi har en "Mangoo" i tråden. Flört Ja, många frukt-liknelser blir det! 
    Jepp, och hennes mangosar är en fröjd för både kropp och själ och mandom ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-11-26 18:11:36 följande:

Mogna underbara söta, redo att plockas och föra till munnen...

Mmmmmmmmmm

Mycket sexig BH också!
  • engdahl
    Anonym (Tja!) skrev 2013-11-26 19:15:05 följande:

Får man vara med i eran tråd? ;)

Wow, vilka liljekullar!

Du chocköppnar i tråden - något vi alla uppskattar ;)

Varmt välkommen!
  • engdahl
    engdahl skrev 2013-11-26 19:42:34 följande:
    Wow, vilka liljekullar!

Du chocköppnar i tråden - något vi alla uppskattar ;)

Varmt välkommen!
    Tja! - du har för övrigt riktigt fina bröst med helt perfekta vårtor och vårtgårdar. MYCKET lovande för trådens fortsatta utveckling :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 23:14:40 följande:
    Åååh PPP! Vad roligt att man blir efterfrågad! Men du får nog hålla dig till imorgon! Den här ensamma tjejen är på väg till sängen för att sussa nu smile5.gif
    Du är inte bara efterfrågad - du är efterlängtad och oefterhärmligt vacker.

Sov gott och dröm sött. Och du är inte ensam, Ensam, vi är många som tänker på dig här ute.

Kram, god natt...
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-26 23:48:53 följande:

Nej grabbar jag kände mig lite elak att inte slänga upp en bild när jag fick en så söt förfrågan! Så varsågoda, hoppas den duger smile5.gifphpE4SRZp50452.jpg

Ååhh, baby, tack - nu har du gjort min kväll.

Du sitter i min favoritposition, du är så fantastiskt vacker så att det gör ont i mig.

Puss
Svar på tråden Helkroppstråden