Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-11-19 18:10:34 följande:
    Jo. Skogen is The shitt om man ska hitta en riktig man ... Fast jag har provat att plocka svamp med honom, men det gick "sådär". Jag kunde dock ha nytta av honom, där i skogen, till andra ändamål.. ...
    Det måste vi meddela Naturvårdsverket. De har varit så bekymrade över varför älgarna ser så generade ut. 
  • Påven Johanna
    Anonym (välutrustad) skrev 2014-11-20 11:24:58 följande:
    Vilka underbara bilder du postat, tack!
    Du ser ut att vara en väldigt sexuell kvinna, onanerar du mycket och ofta?
    Hoppas du gillade min bild också!
    En karl i kalasbyxor. Vad finns det att inte gilla liksom. Ingen vill väl anklaga 1700-talet för att ha varit fel ute. 
  • Påven Johanna
    Linda2 skrev 2014-11-20 17:48:55 följande:

Oj vad många fina kommentarer jag fick och orkar inte citera alla så jag säger tack till er alla  som gillade min bild

Ja, du är verkligen väldigt söt! Det var du ju förstås när du var Anonym (solar) också, men sedan dess verkar du ha bytt ut hela huvudet. Eller i alla fall utsidan av det. Hur gjorde du det egentligen?
  • Påven Johanna

Får bli fläskfilé till middag idag. 

• Påven Johanna
    mann123 skrev 2014-11-21 16:01:58 följande:
    Blev tydligen utslängd.. för sexig? ;)
    Det är hårt att vara rykande het. 
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2014-11-21 20:32:41 följande:

Friday it is. Dags att knyta upp slipsknuten och slita av sig skjortan i bästa Clark Kent stil ;)

Du borde jobba med att bära runt nakna kvinnor. Du har en kropp gjord för det.
  • Påven Johanna
    villaste skrev 2014-11-21 21:14:17 följande:
    Ohh my god.. Vore nice att smeka den kroppen nu
    Din godisgris där. 
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2014-11-21 21:24:40 följande:
    Bjudet på lite ögongodis :)
    Ja, det där är ju sannerligen aptitligt och extremt estetiskt tilltalande. Dessutom skriver du ju intressanta och alls icke korkade inlägg. Existerar en flickvän, sambo eller fru så tycker jag att hon borde slå sig själv på axeln i pur glädje. 
  • Påven Johanna
    straight arrow skrev 2014-11-23 15:51:52 följande:
    Ja, använder självutlösare
    Självutlösare låter som ett annat ord för onani.
Svar på tråden Helkroppstråden