• Nyfikne

Helkroppstråden

BU

Du gör de jeansen en bra tjänst ;)
    Bore kräva reklam intäkter av tillverkaren

Snygg kropp

• VeniVici

Wow!! Du är ju vansinnigt sexig ;)...är klart nyfiken på att "utforska" dig lite närmare ;)

[quote=70432890][quote-nick]talktothehand skrev 2013-07-09 11:25:10 följande:[/quote-nick][/quote]

• NyttNamn
    lilletrille skrev 2013-07-09 09:58:13 följande:
    Det var en helt underbar feel good-tråd, och på något sätt är det fortfarande så. Inte för att det är så himla positivt här inne, men jag känner tacksamhet. Tacksamhet för att jag trots min vattenfyllda gravidkropp kan sitta här och glädjas över andras viktresor, fina kommentarer och vackra kroppar utan att känna bitterhet. Hoppas att jag aldrig någonsin, oavsätt självkänsla, kroppsform och andra problem blir en så sorglig människa att jag känner behov av att trycka ner andra..

Bra skrivet trille Själv hoppas jag nån skjuter mig om jag skulle visa tendenser till att bli sådan.. :-/
    Pour some sugar on me...
  • talktothehand
    VeniVici skrev 2013-07-09 13:25:38 följande:
    Wow!! Du är ju vansinnigt sexig ;)...är klart nyfiken på att "utforska" dig lite närmare ;)

[quote=70432890][quote-nick]talktothehand skrev 2013-07-09 11:25:10 följande:[/quote-nick][/quote]
    tack{#emotions_dlg.flower} skulle gärna se lite mer av dig ocksa ;)
  • Nyfikne

Heter helkropp, men det

kanske duger ändå utan mitt huvud? 
  • FjärilVingad73

Jäklar, Nyfikne!! Nu är jag sådär mållös igen...

• Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-09 14:25:11 följande:
    Jäklar, Nyfikne!! Nu är jag sådär mållös igen...
    Nåt jag kan göra åt dig? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Åke)

Jag ger mitt varmaste beröm till hela tråden och hoppas på fler sköna bilder!