• PAUSA

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-07-09 22:16:34 följande:
    Drömmer Skål snyggt!
    Tack och detsamma till dig tidigare idag {#emotions_dlg.flower}.
  • KinkyE

Vågar inte va mer avklädd än så, la in en annan för ett tag sedan med då jag vägde lite mer och hade mer kläder. Nu är jag ganska nöjd med hur jag ser ut Tungan ute

I'm a liar and that's the truth!
  • Inchthing
    KinkyE skrev 2013-07-09 22:55:22 följande:
    Vågar inte va mer avklädd än så, la in en annan för ett tag sedan med då jag vägde lite mer och hade mer kläder. Nu är jag ganska nöjd med hur jag ser ut Tungan ute

Ser fint ut ! 
  • Nyfikne

Fin bild

• peter12
    Vågar inte va mer avklädd än så, la in en annan för ett tag sedan med då jag vägde lite mer och hade mer kläder. Nu är jag ganska nöjd med hur jag ser ut 
    I'm a liar and that's the truth!

Nöjd ska du vara! :)
  • Anonym (Mm)

Jätte fin kropp och hoppas att du behålla den så.

• PAUSA
    PeterKarlsson skrev 2013-07-10 08:50:16 följande:
    Vilka underbara och vackra kvinnokroppar! Jag undrar vad negativisterna kommer hitta på att klaga på den här gången.

Lugn....... de hittar alltid någotObestämd. Om inte på kroppen så någon tvätthög eller ful lampa Skrattande.
  • Anonym (Åke)

Varför är alla fina bilder borta på Pausa? Det började ju bra! ;(

• straight arrow

Fin bild KinkyE!

Det var längesen jag lade upp nåt i den här tråden... lägger man upp bilder har man rätt att kommentera, OK?

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • talktothehand
    straight arrow skrev 2013-07-10 11:53:14 följande:
    Fin bild KinkyE!

Det var längesen jag lade upp nåt i den här tråden... lägger man upp bilder har man rätt att kommentera, OK?

Glad nice
    The little I know I owe to my ignorance