Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

engdahl skrev 2013-12-10 18:52:14 följande:
    Helt rätt! En man ska göra sitt yttersta för att få dig att njuta till fullo och alltid arbeta stenhårt för att uppnå detta.

Hans njutning kommer på köpet när han får smaka på dina stora mogna frukter, dina "päronhalvor" och din "gottepåse"...
    Haha....... låter mer som du beskriver 7Eleven här nere på hörnet men jag tror jag fattar vad du menar Skrattande.
    Speak up skrev 2013-12-10 18:52:02 följande:
    Hehe, ja jag kanske skrattar ihjäl mig.. Flört
    Kanske det...... eller så skulle du ha en hel del att förklara Flört!

• GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-10 18:58:24 följande:
    Haha, du är rolig också och har en befriande självdistans och glimt i ögat i alla dina svar...smart och sexig med andra ord...

Jo, några nöjesparker har jag allt besökt och jag gillar nya åkattraktioner - särskilt berg- och dalbanor och blöta flumrides...

Innehavarna av nöjesparkerna har alltid brukat bli väldigt nöjda med besöket... ;)

Det såklart de är nöjda när du lämnar dom med "sockervadd i håret" och ett löfte om att komma tillbaks nästa år igen Flört.
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-10 18:59:41 följande:
    Hahaha... Du kan ju alltid *plinga* mig, om det skulle vara opassande material för tråden. Solig
    *Pling*
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-10 19:09:18 följande:
    Haha, "sockervadd i håret"... :D

Ja, de brukar uppskatta det - och min heta önskan att "komma" på återbesök... ;)
    Ja du vet........ sådant där vitt och kladdigt som fastnar överallt Skrikandes.
    Speak up skrev 2013-12-10 19:08:04 följande:
    Hehe, ja du... *Pling* tillbaka! Solig
    Haha..... gubben då Nalle!!

• GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-10 19:10:43 följande:
    Haha, bröst, stjärt och mus har många namn... :)
    No shit Skrattande!!
  • GoodMangoo
    mrme skrev 2013-12-10 19:18:46 följande:
    nej verkligen inte du kan nog en hel del annat :)  
    Hur menar du nu DrömmerFlört???
  • GoodMangoo
    mrme skrev 2013-12-10 19:23:27 följande:

Här ligger du och där ligger jag........ kan vi inte ligga tillsammans istället Drömmer??
  • GoodMangoo
    mrme skrev 2013-12-10 19:27:06 följande:

bra fråga  fick lite blod brist i huvudet när jag såg din bild men jag skulle tro att du kan ta bra bilder :)    och att du säkerligen är rätt duktig på vuxen lekar ;)   :)
    Menar du typ kubb och sånt Tungan ute!!
  • GoodMangoo
    Fenina skrev 2013-12-10 19:27:48 följande:

Har saknat dig sexy {#emotions_dlg.flower}!!!
Svar på tråden Helkroppstråden