Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Fenina skrev 2013-12-11 18:34:05 följande:
    Sexigt! Skål
    Hade önskat att det var någon annans hand än min egen men, men ObestämdFlört.
  • GoodMangoo
    Grottmannen skrev 2013-12-11 18:38:26 följande:
    [quote=71927031][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-11 18:16:51 följande:[/quote-nick][/quote]
    Elegant design på den kvinnan!
    Ska hälsa formgivarna det Glad!
    straight arrow skrev 2013-12-11 18:27:32 följande:
    Mycket vackert! 
    Du är hård......... men rättvist Cool!!

• GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-11 18:58:56 följande:
    Du är så enormt välsvarvad att jag skulle göra i stort sett vad som helst för en natt med dig...
    Wow........ vilka förhandlingsmöjligheter jag fick NUDrömmer!
    Känns inte som att du nöjer dig med en plats på reservlistan länge till Obestämd??
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-11 19:04:25 följande:
    Den där kartan....jag menar just den kartan tänker jag följa!!! Fy för fan....det är inte lätt att försöka skriva något när du väljer att lägga upp såna bilder.....eller jag menar....JO det är jättesnällt men mina händer skakar.....Hjärta

Titta/känn bara och följ den....... minnesanteckningar kan du göra under resans gångFlört.
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-11 19:15:39 följande:
    Med den där kroppen har du förhandlingsmöjligheter med både Don Juan, Zlatan och valfri Hollowood-hunk...!

Nej, jag måste in på planen snart. Om jag inte blir startspelare, blir jag mer än lycklig som avbytare. Men håll mig inte på bänken för länge. Jag vill ha minst 60 minuter... ;)
    Tro mig... du behöver mer än 60 min om du ska kunna dribbla bollarna på ett tillfredsställande sätt Cool.
    Blir väldigt besviken om det visar sig att den staken du sägs besitta bara består av en vadderad suspensoar {#emotions_dlg.djavulsk}.
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-11 19:23:26 följande:

Ååtåååhhh jag kan tänka mig vilka typer av minnesanteckningar jag skulle måla upp i mitt huvud efter att ha tittat kännt och följt dessa kurvor...

Just nu är det lite Edvard Munchs "skriet" som jag får fram ur min hjärna då hakan är på golvet och jag sitter och slår mig i huvudet med händerna...och skriker rätt ut...."VILL PRAOA!!!"
    Haha *asg* Skrattande låter som du är nära ett psykbrytFoten i munnen.......bäst att jag ta dig under mina vingar omgåendeOskyldig!! 
  • GoodMangoo
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-11 20:10:23 följande:
    Otroligt fin...måste vara en av dina bästa {#emotions_dlg.flower}

Haha ja kanske det............. har ju blivit några st med tiden Drömmer.
    Du lyckades få till det (som vanligt) du med ser jag Skål!!
  • GoodMangoo

Zack skrev 2013-12-11 20:36:23 följande:
    Sagolikt vacker Mangoo!! Någon sagostund blir det dock inte tal om när jag kommer för att "natta" dig :)
    Jo...... läs någon läskigt för mig så jag får en anledning att krypa in i din famn Kyss.
    jjj333 skrev 2013-12-11 20:40:00 följande:
    Vilken bild, vilken kropp, vilken rumpa! ;)

Vilken fin kommentar {#emotions_dlg.flower}!!
  • GoodMangoo
    lille Birger skrev 2013-12-12 01:29:58 följande:
    Snygg tjej. Glad
    Tack Nalle!!
    Speak up skrev 2013-12-12 05:34:24 följande:
    Perfekt ställning för att skeda ju, Mangoo! Solig{#emotions_dlg.flower}

Mmm...... pax för att ligga längst fram Flört.
Svar på tråden Helkroppstråden