Inlägg från: pink dolly |Visa alla inlägg
  • pink  dolly

Helkroppstråden

Anonym (gbg) skrev 2013-06-11 12:10:28 följande:
    Lägger in ett bidrag....

Snyggt!!
  • pink  dolly
    Anton Chigurh skrev 2013-06-12 09:51:21 följande:
    Du är vacker Dolly, riktigt vacker....Kyss

Hjärta
  • pink  dolly
    Anonym (gbg) skrev 2013-06-12 09:48:31 följande:
    Läckert {#emotions_dlg.djavulsk}

Tack Oskyldig
  • pink  dolly
    Bictric skrev 2013-06-12 08:32:46 följande:
    Du, det där var riktigt fina bilder:)

[quote=70180919][quote-nick]pink dolly skrev 2013-06-12 08:28:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Skål
  • pink  dolly

Jag älskar din kropp Noel och inser hur mycket jag har saknat den när jag ser den... ;)

• pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 11:47:37 följande:
    Mmmm....den där kommentaren väcker nog många frågor bland tittarna haha..... Saknat allt fint du delat med dig av också snygging... Du borde inte lämnat klubben...Tänk vad du missat.....och vad vi missat av dig...

Jag har ingen anledning att dölja min kärlek för dig så låt dom undra DrömmerFlört

Jag vet.. Jag kanske återkommer en dag.. så länge njuter av det jag skymtar av er här Kyss
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 11:56:58 följande:
    Jag är övertygad om att Dörren alltid står öppen för dig Flört

Gäller det även hos dig? Flört
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:10:38 följande:
    Klart jag håller Dörren öppen för dig Dockan  Kyss

Så kan jag öppna något annat för dig.. Kyss
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:20:02 följande:
    Tsss.... du vet nog läget där Pausa.....Jag  hade sett till att det fanns en pampig Allé fram till en gigantisk öppen port om du skulle komma på besök.
    Vad finns det att välja på? Oskyldig

Massor... har många ingångar som behöver oljas.. Oskyldig
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 12:30:26 följande:
    Oj vad varmt det blev....Det låter som att jag hade behövt ta med den stora oljekannan......Flört

Kommer behövas.. ta med stora skiftnyckeln också så jag har något att leka med Flört
  • pink  dolly
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 13:17:25 följande:
    Ja, de speciellt utvalda är precis det, speciellt utvalda. Jag fläker inte ut mig för vem som helst då det känns både osmakligt och alldeles för billigt oavsett hur stolt jag är över min kropp.  Jag VET att jag bräcker tjejerna i tråden det är inget jag behöver bevisa för er. Alla borde ha lika bra självförtroende som jag så hade fler också haft lite mer respekt för sig själva och sina kroppar. Man ska inte ge ut sig själv gratis till vem som helst. Inte ens på nätet.  

Du har rätt, vi borde börja ta betalt.
  • pink  dolly

Jag tror ändå jag ska börja ta betalt faktiskt, när jag ändå (tydligen) inte har någon respekt för min egen kropp.

Svar på tråden Helkroppstråden