Inlägg från: pink dolly |Visa alla inlägg
  • pink  dolly

Helkroppstråden

Creosote: Ja precis! Du är himla duktig på att tolka mina bilder tycker jag.

• pink  dolly

Är det här du är Noel, och hittar fler beundrare? Vi får snart bygga ut vårt harem!

• pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:30:34 följande:
    Ja men vad förväntar du dig händer om ni lämnar mig ensam här i över en timme?? Blev ju alldeles uttråkad. Men nu är livet roligt igen Flört...och det blev ju ännu bättre av att se att du hittat tillbaks....

Tyvärr.. behövs mer än lite fjäsk idag för att komma till, känner mig ganska dumpad.. faktisk. Oskyldig
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:30:34 följande:
    Ja men vad förväntar du dig händer om ni lämnar mig ensam här i över en timme?? Blev ju alldeles uttråkad. Men nu är livet roligt igen Flört...och det blev ju ännu bättre av att se att du hittat tillbaks....

Sen har du redan så fullt upp här, och du vet att jag inte delar med mig.. mer än i vissa fall... ;)
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:43:35 följande:
    Självklart är det så!! Åker aldrig iväg någonstans utan en rejäl retushering över mitt skrev. (Välformulerad kanske kan hjälpa mig med stavningen på retuschering?) Hoppas du vet hur man tar bort det. Kanske ctrl+z funkar... Vi skall nog lösa det också

Dumpad?? Neej..det är du inte alls. Jag är ju på väg till dig.....också...ju... Du vet hur det är med Ulvar ju..de är lite ostyriga ibland...Men jag har ett gott hjärta Oskyldig
    Du som alltid brukar vara så lätt att ha att göra med Dolly.. Vi kanske skulle prova parterapi...Hmm eller gruppterapi kanske skulle passa bättre i den situation jag hamnat i här nu...
    Det ser bra ut Lotus!!! Du är en klok skönhet... Något tips på hur jag skall hantera den uppkommna situationen? Ser i spegeln att jag börjar få stress eksem i ansiktet... Det kanske hjälper på sitt egna magiska vis...

Jag är lätt att ha att göra med men även en sexslav kan ställa krav ibland {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-04-04 17:13:22 följande:
    Jaha!! Låter som att du kommer börja engagera dig fackligt snart också!! Vart är världen på väg???
    Tack Bob!! Det var väldigt generöst av dig! Och jag är säker på att du är en man som står fast vid sitt ord. Men just det här erbjudandet avböjer jag vänligt men bestämt {#emotions_dlg.flower}Skål... Du kanske hörde om stress eksemet jag fått. Måste vara lite försiktig vet du.....

Skrikandes Den här musslan stängde sig precis.. jag hoppas du har bra saker att kommer med för att komma åt den igen.. Tyst
  • pink  dolly

Hahaha.. Jag och Lotus är ett powerteam, vi försvarar vår hönsgård med näbbar och klor. Och även tuppen i hönsgården. ;)

• pink  dolly

Det är aldrig synd om Noel, det än han själv som sätter sig i knipa ;)

• pink  dolly

Du får bjuda in henne i vårt harem om hon vågar sig tillbaks :)

• pink  dolly

Menar du att Noel sitter och raggar även privat? Kan jag aldrig tro ;)

Svar på tråden Helkroppstråden