• Tristan69

Helkroppstråden

Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 16:37:50 följande:
    *Visualiserar* 
    Mina läppar mot ditt fallna behag? ; P
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:37:30 följande:
    Jag tycker det är bra att såna som du stängs av från FL.  Ditt forum är bodycontact eller liknande sexsiter. Duu är anmäld igen för att ha skaffat ett nytt konto. Du kommer fortsättas anmälas för varje ny bild du lägger upp. För varje ny användare med.
    Vilken ynklig liten individ du måste vara.

Varför läser du ens denna tråden om du nu mår så otroligt illa av att se kvinnor och män som inte bara är bekväma med sina kroppar utan även vågar visa upp dem för andra?

Borde du inte tillbringa mer tid i Katolska Kyrkans Kyskhetsråd eller någon annan KKK-anslutning?

Jag kan inte annat än beklaga att du har ett sådant meningslöst liv att ditt enda nöje ligger i att förstöra för andra!
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:46:24 följande:
    Har aldrig varit otrevlig. Dock anser jag och många med mg att fl inte är ett forum för sexbilder m.m. Om ni hade använt tråden som den skulle dvs visa våra kroppars olikheter, inte hålla på att visa bröst, kön, oani osv hade jag inte brytt mig. Desutom har ni en sluten tråd, håll på där. Eller gå nånannstans som tillåter rena sexbilder. Jag har vart tvungen att sätta filter på FL så inte mina barn riskerar att komma in här. Det känns ju knappast rimligt på vad som skall vara en familjesite.
    Haha...dina barn är förmodligen både smartare och mer internetsavvy än du någonsin kommer att bli, vilket gör lite halvnakna bilder på FL till ditt minsta problem när det gäller barns användande av internet.

I den här tråden har det inte förekommit några bilder på kön eller onani, så allt prata om det är inget annan än löjeväckande beskyllningar.

• Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:46:24 följande:
    Det känns ju knappast rimligt på vad som skall vara en familjesite.
    Familjeliv är, enligt egen utsago, inte alls tänkt att vara någon sajt för hela familjen utan riktar sig till föräldrar.

Med andra ord gör du ett synnerligen dåligt jobb som förälder ifall du låter dina barn surfa fritt här.

"Familjeliv.se startades 2003 av föräldrar som en mötesplats på webben för att träffas och få tips, stöd och hjälp kring familj, föräldraskap och graviditet i ett socialt nätverk."
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:51:27 följande:
    Det har förekommit både kön onani till och med samlagsbilder i denna tråd.  Uttala dig inte om mina barn.
    Inte från den aktuella användaren som du både beskyller och förföljer samt hotar.

Jag uttalar mig om dina barn bäst jag vill när jag gör det i form av en komplimang, visserligen på din bekostnad, när du själv drar in dem som argument mot användares bruk av tråden.

: P
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 16:53:47 följande:
    Och där försvann Lilckiluu igen. *NÖJD*
    Liten människa med ett synnerligen meningslöst liv.

Beklagar det faktum att dina barn inte kunde få en vettig förälder.
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 16:52:49 följande:
    Vad är ditt problem människa? Sköt ditt eget istället. Att du måste anmäla och granska varje bild som läggs upp tyder på att ditt liv måste vara väldigt tråkigt. 
    Nog bäst att du hör av dig till min inkorg innan den hotfulla lilla människan jagar bort dig också. : P
  • Tristan69
    Dress skrev 2014-05-09 17:03:36 följande:
    Tråden ligger under "sex och sånt". Inte ett forum jag hade tillåtit mina barn finnas i. Men det är ju upp till var och en förstås. I mina ögon är sexiga bilder inte något fult. Jag tycker det är vackert. Och ingen har visat kön eller onani här vad jag har sett. FL har dessutom MASSOR av olämpliga trådar för barn. Skulle råda dig att styra in dina barn på forum som har ett mindre vuxet klientel. (Kan ju vara lurigt menar jag.)

Den positiva sidan med Helkroppstråden är att alla varianter av kroppar får synas och får positiv feedback. Meningen är ju att det ska vara en feel good-tråd. Detta missbrukas ibland av människor som vill förlöjliga och sprida galla över de som vågar lägga upp bilder. Det är synd. Jag tror att det gör att många inte vågar lägga upp bilder som kanske skulle vilja.

Själv har jag fått en helt ny syn på min kropp efter att ha fått positiv respons på hur min kropp ser ut. Eftersom jag av naturen alltid varit magerlagd har jag haft stora komplex för utstående höftben, nyckelben och knän och inte velat visa mig i badkläder på strand och i badhus t ex. Nu känner jag mig mycket tryggare och nöjdare med min kropp! Det finns både kvinnor och män som tycker det är vackert också med små bröst och synliga höftben! Förlösande verkligen! Så för mig personligen har tråden varit en stor tillgång.

Hoppas du kan se vinsten med tråden så som jag och många andra med mig gör.
    Trevlig helg! {#emotions_dlg.flower}
    Amen!
  • Tristan69
    nuärdetnog skrev 2014-05-09 17:27:46 följande:
    Tyvärr fröken med de väldigt runda tjocka ansiktet
    Sorgligt att du måste använda dig av sådana kommentarer för att framför din åsikt.

Anser du att personangrepp av det slaget stärker din ställning?
  • Tristan69
    Anonym (l.c) skrev 2014-05-09 17:25:59 följande:
    ...och vips så var trollet också bortaSkål
    Erbjuder fröken med "de väldigt runda tjocka ansiktet" att vila detsamma mot min axel och glömma bort alla dessa inskränkta små individerna som bara vill förstöra för andra eftersom de själva inte vågar/får vara med och leka. : )
Svar på tråden Helkroppstråden