Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Här kommer en bamse kram till alla er som bemödar sig att skicka en härlig morgon hälsning med en uppmuntrande kommentar när jag är så trött att ögonen går i kors å jag bara vill krypa tillbaka in under täcket!! Ni är härliga hela bunten, verkligen ni gör den här lilla fröken glad i hela kroppen...

Själv befinner jag mig ute i skogen vid ett vindskydd som vi byggt tillsammans med barnen. Det är helt tyst bara lätta andetag hörs från en handfull sovande små busungar. Lätta flingor faller å framför mig sprakar en brasa å en kitel med dagens sopplunch dinglar över elden... Livet är gott ska ni veta...

• Fröken Maria
    Nyfikne skrev 2016-01-07 18:13:51 följande:
    Bastu låter skönt, och ser oxå väldigt skönt ut ;)
    Det var så superskönt!! Jag älskar att bada bastu...
  • Fröken Maria
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-07 19:56:05 följande:

Har alltid varit så avundsjuk på "mammas" vita korsetter, så nu har jag införskaffat en jag också! Cool

Ja men herregud! Du är ju grymt sexig!! Jag förstår att grabbarna gillar dina bilder... Tror faktiskt jag kan säga att du förgyller allas vår vardag med bilder som denna!!
  • Fröken Maria
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-07 20:23:57 följande:
    Men dina bilder är inte så illa heller
    Det är de kanske... men nu var det ju inte mina bilder vi pratade om utan den här vackra kvinnans...
  • Fröken Maria
    Borka skrev 2016-01-09 21:37:47 följande:

Hoppas alla har en bra kväll

Borka rövar bort dina fötter
    Har haft fullt upp å inte varit här inne på ett tag... Helt slut från gymmet blev intervaller på löpbandet med Max lutning dag... Å så får jag se din härliga bild!! Läckerbit är vad du är! Nog för att jag har fina höga fönster hemma hos mig men tänk om man haft en underbart naken Karl som väntade på det viset när jag kom hem.. Tack för bilden du gjorde min dag!!
  • Fröken Maria

Färdig på gymmet för idag... Hem för att laga matlådor en kommande vecka... Tror minsann det blir en härlig stor gryta kalops!

• Fröken Maria

Vad är svårt menar du?? Magrutorna finns där ibland när kroppen är lite extra tränad....

Anonym (Stallion) skrev 2016-01-11 07:17:30 följande:

Svårt svårt vacker kropp <3 magrutor med! Mmm <3

Svar på tråden Helkroppstråden