Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Dra mig baklänges... Du är ju het även med kläder på mannen!!

straight arrow skrev 2015-12-15 08:02:03 följande:

God morgon!

• Fröken Maria

Meeen så många läckra magar det var här i tråden idag!! Blir ju lite för mycket för mina blå oskyldiga ögon... Eller Näää vem försöker jag lura?? Fortsätt grabbar så klart!! Vem älskar inte en manlig framsida!!

Gastkramaren skrev 2015-12-15 08:51:29 följande:

Jag tog denna igår men var för trött att lägga ut den. Nu är jag iofs fortfarande trött haha. Morgon!

• Fröken Maria

Ja faktiskt!! En tischa ok halvt uppdragen å jeans ok uppkäppta även dem men kläderna satt på kroppen iaf faktiskt!!

straight arrow skrev 2015-12-15 20:05:48 följande:

Va ? Hade jag kläder på mig? Det måste varit ett misstag

• Fröken Maria

Trött... En intensiv dag med övertid på jobbet å tunnbrödsbak med grabbarna... Kommen luktade öppen eld så det fick bli en dusch...

• Fröken Maria
    straight arrow skrev 2015-12-16 20:00:37 följande:
    Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Å här kommer en puss för du är så gullig...
  • Fröken Maria
    straight arrow skrev 2015-12-16 20:43:46 följande:
    Puss på dig! ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Undrade vad det var som kom yrandes här utanför köksfönstret å sedan förde oväsen i fläkten... Men när den fladdrade förbi å sedan nästan nockade mig påväg till toan fattade jag att det var en slängkyss.. Tack!! ; )
  • Fröken Maria
    b81 skrev 2015-12-16 21:46:34 följande:
    Fröken Maria skrev 2015-12-16 19:47:54 följande:

Trött... En intensiv dag med övertid på jobbet å tunnbrödsbak med grabbarna... Kommen luktade öppen eld så det fick bli en dusch...

Åååhhh tjejer vad fina ni är!! :-*

Puss på er!!!
    Tack...
  • Fröken Maria
    Joohann skrev 2015-12-16 21:29:41 följande:
    Vad mysigt de ser ut.....inte snålaste med tvålen heller ;)
    Lödder är ju så mysigt tycker jag!! Blir så glidigt å lätt att komma åt både här å där...
  • Fröken Maria

Bra beslut att ta en ny bild! Jag gillar den skarpt!!

Mattias39 skrev 2015-12-18 09:07:44 följande:

För att fira trådens 3-års jubileum lite i förskott kände jag att det var läge att upprepa mig...

För 3 år sen klev jag in på jobbtoan och tog första bilden...idag blev det en ny...

• Fröken Maria

Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!

Svar på tråden Helkroppstråden