Helkroppstråden
Dra mig baklänges... Du är ju het även med kläder på mannen!!
God morgon!
Dra mig baklänges... Du är ju het även med kläder på mannen!!
God morgon!
Meeen så många läckra magar det var här i tråden idag!! Blir ju lite för mycket för mina blå oskyldiga ögon... Eller Näää vem försöker jag lura?? Fortsätt grabbar så klart!! Vem älskar inte en manlig framsida!!
Jag tog denna igår men var för trött att lägga ut den. Nu är jag iofs fortfarande trött haha. Morgon!
Ja faktiskt!! En tischa ok halvt uppdragen å jeans ok uppkäppta även dem men kläderna satt på kroppen iaf faktiskt!!
Va ? Hade jag kläder på mig? Det måste varit ett misstag
Trött... En intensiv dag med övertid på jobbet å tunnbrödsbak med grabbarna... Kommen luktade öppen eld så det fick bli en dusch...
Trött... En intensiv dag med övertid på jobbet å tunnbrödsbak med grabbarna... Kommen luktade öppen eld så det fick bli en dusch...
Bra beslut att ta en ny bild! Jag gillar den skarpt!!
För att fira trådens 3-års jubileum lite i förskott kände jag att det var läge att upprepa mig...
För 3 år sen klev jag in på jobbtoan och tog första bilden...idag blev det en ny...
Här är en något frustrerad fröken.. går runt med våta trosor konstant nu förtiden... Liite jobbigt i längden!! Personalfest på jobbet i kväll så lite party blir det iaf... Haven härlig dag alls godingar!!