Helkroppstråden
haha tror det är bättre att du tjatar på mattias....vem vet, han kanske ger med sig tillslut...eller så göra han inte det, sånt som märks
haha tror det är bättre att du tjatar på mattias....vem vet, han kanske ger med sig tillslut...eller så göra han inte det, sånt som märks
jag är allergisk mot PM. får utslag över hela kroppen! haha det sa jag inte.....nu läser du vad du vill läsa. jag säger bara att om du fortsätter tjata på mattias så kanske han inte klarar av att hålla det hemligt längre....
Det är bara missuppfattningar överallt, ser jag. Hahaha
jag missuppfattar ALDRIG något...det har vi ju redan diskuterat på annan plats!
haha nejnej nu missuppfattar du alla missuppfattningar.......det är alla andra som missuppfattar allting dom missuppfattar, en liten enhörning missuppfattar aldrig!
helt logiskt eller hur, hihi äsch då...stor tröstkram
hihi det gör du alldeles säkert......det var längesen jag var här inne och "förlustade" mig.....
Exakt så! du ser, du missuppfattade ju egentligen ingenting
jag minns faktiskt inte om vi pratat....blev fullkomligt mailbombad (!) sist jag var aktiv, svårt att hålla reda på alla som skrev, hihi exakt! nu är vi helt på samma nivå, du och jag
men det måste ju betyda att du aldrig skrivit till mig såklart! för jag skulle självklart minnas dig om du gjort det :)
Det är så man undrar om det verkligen är HKT man hamnat i. Det är helt okej att vara hemlig Närhörningen!!