• Pillare

Helkroppstråden

Efter denna idiotiska perioden idag och nu att jag märker att vissa föredrar ignorera, låt mig försöka använda den demokratiska processen: hur många av er vill att jag ska sticka? Snälla försök med antingen oanonyma konto eller anonyma som ni har användt under en lång period. Tack för ärligt svar allihopa. :)

• Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 21:07:01 följande:
    oj ja, sjukt sugendu kan ju inboxa mig..eller just det, det går ju inte.vilken otur kompis...

• Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 21:07:01 följande:
    oj ja, sjukt sugendu kan ju inboxa mig..eller just det, det går ju inte.vilken otur kompis...

Förlåt, skulle varit.med tummen upp. :)
  • Pillare
    killen skrev 2015-03-26 21:14:30 följande:
    Nu e jag kille. Men du får gärna va kvar för mig. DU verkar skön. :) Nu till debatten. De kvinnor som inte vill ha PM från "Pillare" hur svårt e de med att svara ett PM att man inte e intresserad av PM? Så vet han de och förmodligen slutar med just dej. :)

Tack lillebror! Jag ville se hur många det finns men ingen vågar svara. Jag antar reaktionen blir likadan om jag frågar vem som vill att jag ska stanna. Demokratin funkar förmodligen inte.
  • Pillare
    killen skrev 2015-03-26 21:46:38 följande:
    Hoppas bara de fick hjälp på traven att skicka dig ett pm. :) Jobbigt när de går ut anoymt me påhopp bara!

Hahaha.. kommer säkert inte hända, och det är varken första eller sista gången människor använder anonymiteten för att mobba andra, specielöt i de här trådarna. :)
  • Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 22:24:11 följande:

Inte en aning... man måste bergis ha mobil som för allt annat..

Men dom brukar vara väldigt fina! 

Håller med, men det måste säkert finnas ett program för datorn som man kan använda.
  • Pillare

Fina bilder allihopa, tyvärr har jag igen missat enhörningens bilder.

• Pillare
    MaryM skrev 2015-03-26 22:28:09 följande:
    Hmm är inte så grym på kollage fina Kex, hoppas detta duger
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.

Jättefina bilder, Mary. Vacker kvinna.
  • Pillare

Hej enhörningen, jag tror jag vet vem du är. I så fall har vi verkligen aldrig pratat.

Svar på tråden Helkroppstråden