• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Moderator

Nu får ni för sjutton ta och SKÄRPA ER!

Håll diskussionen på en saklig nivå, lämna personangrepp och allmänt tramsigt "du är dum - nä, det är DU som är dum"-tjafs utanför dörren innan ni kliver in i tråden. Eller stanna kvar utanför den.

Respektera också trådens syfte: "en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga". Vill man diskutera annat så är forumet vidöppet, det är bara att starta nya trådar med den inriktning man önskar.

Ha en fortsatt trevlig dag!
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Anonym (Allie)

Nu gick det bra att reagera..men alla personliga påhopp från "sa" finns minsann kvar. Vi i tråden har försökt ignorera men såklart tröttnar man tillslut, å då plötsligt blev det liv i luckan -_-.

Moderator skrev 2013-07-23 09:24:08 följande:
    Nu får ni för sjutton ta och SKÄRPA ER!

Håll diskussionen på en saklig nivå, lämna personangrepp och allmänt tramsigt "du är dum - nä, det är DU som är dum"-tjafs utanför dörren innan ni kliver in i tråden. Eller stanna kvar utanför den.

Respektera också trådens syfte: "en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga". Vill man diskutera annat så är forumet vidöppet, det är bara att starta nya trådar med den inriktning man önskar.

Ha en fortsatt trevlig dag!

• ooOO MM OOoo
    Anton Chigurh skrev 2013-07-23 08:21:16 följande:
    Du har en jävligt snygg kropp, MM, det är inget snack om saken. Jösses alltså....Glad

Och ha en skön dag.Solig
    Tack för det... ha en superfin dag du med.
  • ooOO MM OOoo

SÅ, inga foton på gång för oss som vill njuta och se kroppar av alla de slag?

• Anonym (Beckham)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-23 09:58:07 följande:
    SÅ, inga foton på gång för oss som vill njuta och se kroppar av alla de slag?

Vägar tyvärr inte lägga ut en bild efter att ha sett andra grabbar här som är betydligt större på de flesta ställen. Verkar vara dom som får kommentarerna också.
  • FjärilVingad73

Kan inte ladda upp bilder med mobilen tyvärr... :-/

• Anonym (A2)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-23 10:05:23 följande:
    Kan inte ladda upp bilder med mobilen tyvärr... :-/

Tur är väl det.
  • FjärilVingad73

BTW, A2, läs gärna moderatorns inlägg...

• Anonym (A2)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-23 10:10:06 följande:
    BTW, A2, läs gärna moderatorns inlägg...

Varför det? Många av er bekräftelsekåta följer inte heller reglerna.
  • Mandiisen
    Nadier69 skrev 2013-07-23 09:03:30 följande:
    Du får ju ge dig nu!! Hon är en vacker kvinna som fött två barn, hennes bröst är idag kanske inte de största men de är säkert helt underbara ändå och viktigaste av allt är säkert att hennes kille tycker både hon, hennes bröst och kropp är vackra. Om du inte gillar hennes bröst så behöver du ju inte ens kommentera det utan var tyst. Är det inte trevligare då om du ser några bröst du gillar att kommentera det med en komplimang istället för att klanka ner på saker du inte gillar? För övrigt så gillar vissa stora andra små bröst, smaken är som baken... Jag är inte så jätteförtjust i meggastora hängbröst men inte fan skulle jag kommentera det till en kvinna här, jag skulle inte säga "fy fan vilka fula äckliga hängpattar"... har man hyffs och någon form av EQ så gör man inte det!!!
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33