• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • lilletrille

Och Mandiisen, du är jättefin! Om det nu är så att hans mansbröst ser ut som dina bröst gör, så är det inte dig det är fel på. Det är snarare så att han kanske borde stänga av datorn, ställa bort chipsskålen och komma sig ut och motionera lite.

• lilletrille
    Mandiisen skrev 2013-07-23 14:28:22 följande:
    anmälde också honom igår
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33

• Mandiisen
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:31:32 följande:
    Och Mandiisen, du är jättefin! Om det nu är så att hans mansbröst ser ut som dina bröst gör, så är det inte dig det är fel på. Det är snarare så att han kanske borde stänga av datorn, ställa bort chipsskålen och komma sig ut och motionera lite.
    hahha :)
  • Nyfikne
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:27:32 följande:
    Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
    Håller med

Tycker de borde nog, ha ett filter, så man kan blocka de och slippa se deras inlägg.
    Har föreslagit det men vet inte varför de inte inför det.
    En sån funktion har funnits sen länge i andra siter.

• lilletrille
    Nyfikne skrev 2013-07-23 14:44:16 följande:
    Håller med Tycker de borde nog, ha ett filter, så man kan blocka de och slippa se deras inlägg. Har föreslagit det men vet inte varför de inte inför det. En sån funktion har funnits sen länge i andra siter.  

Ja det är faktiskt en bra lösning. Borde inte vara så svårt att fixa heller..
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 14:44:10 följande:

Vad menar du, du känner inte mig. Moget att hålla på men duär ju en fjortis så set kan inte hjälpas. Kan säga också att jag får tjejer och de har defintivt finare bröst än du.
    Inte ens horor skulle vilja ta dig med tång ;)
  • Thespanker
    Mandiisen skrev 2013-07-23 14:50:17 följande:
    Inte ens horor skulle vilja ta dig med tång ;)

Ouch.....!
  • Nyfikne
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:47:14 följande:

Ja det är faktiskt en bra lösning. Borde inte vara så svårt att fixa heller..
    Ingen aning
    Jag minns att sånt fanns i¨diverse chatrum för 10 år sen minst.

Problemet med att förbjuda anonyma är att många som är rädda för att avslöja sin ID och ändå har nåt viktigt att ta upp på Forum skulle försvinna.

• Mandiisen
    Nyfikne skrev 2013-07-23 14:52:26 följande:
    Ingen aning
    Jag minns att sånt fanns i¨diverse chatrum för 10 år sen minst.

Problemet med att förbjuda anonyma är att många som är rädda för att avslöja sin ID och ändå har nåt viktigt att ta upp på Forum skulle försvinna.

denna person borde ju bli bannad från fl