Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

jjj333 skrev 2013-12-18 18:46:15 följande:
    Tutt-onsdag ;)
    Oj oj oj! Vilken bild! Så jäkla fint! ;)
    Just det Skål!!
    justnextdoor skrev 2013-12-18 18:47:49 följande:
    Nånting med hantrallar onsdag blev det just nu iallafall!

Näää men dåFörvånad........ du menar väl "hantel-kväll" som på gymmet Drömmer??
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-12-18 19:01:06 följande:
    Kan sträcka mig till bollspelslek! Men jag längtar ruskigt mycket till doppardagen nu känner jag!! ;-0

Låter som att du har jobbigt många klappar i din säck..... tyngd på något sätt Drömmer??
  • GoodMangoo
    straight arrow skrev 2013-12-18 19:04:52 följande:
    Fruktstund! Med mangoo!
    Är det inte det nästan varje dag Flört??
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-12-18 19:12:41 följande:
    Det är ju inte julafton iallafall, men det känns nästan som det när man får två så fina "paket" uppackade..precis vad jag önskade mig :)

.... och känner jag dig rätt har du ett hårt som väntar på mig Flört??
  • GoodMangoo
    shenman skrev 2013-12-18 19:10:02 följande:
    Hjärta
    Kyss du mystiska man Cool!!

PPP- du kan väl inte skena iväg...... lugnet själv ju Foten i munnenFlört!!??
  • GoodMangoo
    PPP- ........ jo men så långt har jag också kommit i min observation av dig{#emotions_dlg.djavulsk}Skrattande
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-12-18 19:34:03 följande:
    Du känner mig rätt :)......vill gärna fira jul tillsammans med dig. Tänk bara vilken"julklappsutdelning" vi kunde ha haft.... i ditt sovrum :)

Mmm........ strunta i all mat, dans runt granen, "Kalle Anka" och bara hänge oss åt det vi gör bäst Flört!!
  • GoodMangoo
    PPP-.... för annars DrömmerCool ???? *skakar som ett asplöv här*......... NOT!!!
  • GoodMangoo

PPP- Haha den du använder mot Ensam??......... nja... för mjäkigt för min smak Flört!

• GoodMangoo
    kanalltidblibättre skrev 2013-12-18 22:11:10 följande:

Kitjiinggg! Haha Mangon verkar inte uppskatta marskattens spel för fel kisse

Haha ja absolut...så är det ju Flört.
Svar på tråden Helkroppstråden