Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Skål TGIF Skål!!
    Tomte Lucia Tomte!!
    Död Fredagden den 13:e Död!!

• GoodMangoo
    jjj333 skrev 2013-12-12 17:53:15 följande:
    Vilken inledning på kvällen, just när man kommit hem från jobbet! 
    Nice! ;)
    Satt och väntade på att du skulle bjuda tillbaks med en bild Obestämd..........men den här dagen har ju precis börjat Drömmer.
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-12 18:01:37 följande:
    Mmmh... SkämsTungan ute Nu får jag ju både slick- och sked-lust här! {#emotions_dlg.flower} Underbart varmt, mysigt ljus i den här bilden.
    Du är då en man som vet när det är läge att ta för sig Skrattande!!
    Zack skrev 2013-12-12 18:56:47 följande:
    Mörklagt rum och upplyst Mangoo. Vad är det bara vackert och sensuellt!
    Kontraster...... som mellan dig och mig......... muskelös man vs mjuk kvinna Hjärta!
    Liberatated skrev 2013-12-12 19:13:40 följande:
    Så het, så sexig så Mangoooo
    Liber med en sådan smickrande kommentar Skål!!

• GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-12 19:55:18 följande:

Jag famlar i mörkret Mango....vi skulle mötas vid kullarna....alltså jag är nog så långt bort att jag varken ser eller känner några kullar....det enda som uppenbaras här är lutande tornet i Pisa......Jag ser två.....kanske jag kan se 4 kullar på din karta och jag tror dessvärre att de närmaste kullar jag är med med mitt torn i Pisa är de 7 kullarna runt Rom.....är jag i rätt region eller famlar jag helt i mörkret? Det verkar vara rätt mörkt hos dig med....

Fast å andra sidan är Italien känt för sina vacka konstverk och goda formgivning så mitt antagande var att det var här du befann dig.
    Nu har jag lagt ut en slinga åt dig att följaSkrattande.
    Skulle detta mot förmodan ändå inte hjälpa får vi nog konstatera att det inte är "meant to be" GråterObestämd!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-12 23:21:32 följande:
    Inte för att vara "sån", men... vad lite fart det är i tråden när inte Mangoo är här! Flört
    Haha... jag tycker ni klarar er alldeles utmärkt Skål!!
    Betydligt mindre gojja om inte annat Skrattande.

PPP- jasså.......... vaknat på den sidan idag Drömmer?? Hoppas att din dag blir bra trots allt Kyss.
    jjj333 skrev 2013-12-13 05:46:21 följande:

Sorry.. blev inte så. Men precis.. dagen har just börjat. Och så underbart den har börjat sen! ;) vilken kropp du har baby.. nu vaknade man till riktigt! ;)
    Japp......... brukar knäcka extra som väckarklocka Solig

• GoodMangoo
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-13 05:51:01 följande:

Glitter och glamour. Lucia är så blek jämfört med dig.
    .......... och stjärngossen har en liten strut jämfört med dig Flört.
  • GoodMangoo
    jjj333 skrev 2013-12-13 06:04:24 följande:

Då var man nyduschad.. dags att klä på sig kanske ;)

Du ser ut att vara mer än så men det tar vi en annan gång Flört!

PPP- Ensam kommer nog tillbaks snart och K2 avslöjar vem hon är tillslut....... vips så är du på rätt köl igenSkålGlad
  • GoodMangoo
    engdahl skrev 2013-12-13 06:31:13 följande:
    Du är en mycket vacker lucia, med glitter mellan dina välgräddade lussebullar... :)
    Zack skrev 2013-12-13 06:31:30 följande:
    Godmorgon Mangoo. Skulle gärna ha blivit väckt av en så vacker och fantastiskt sexig Lucia som dig denna morgon. Vilken morgon det hade blivit......:)
    Mulen skrev 2013-12-13 06:33:08 följande:
    Tänk sån tur. Stärngossen kommer straxt efter Lucia medan tomten kommer redan i skorstenen.Tomte
    Damerna först Skål
    Liberatated skrev 2013-12-13 06:48:10 följande:
    Så ska de se ut
    Sexiga stora härliga bröst
    Och mangoooo som är ägare!!

Tack för att du delat

engdahl skrev 2013-12-13 07:25:36 följande:
    Mangoos väljästa lussebullar och lilla lussekatten, lussekissen, lussemusen...bara att sätta läpparna till och njuta...
    Haha vilket jäkla luciatåget vi skulle kunna få till med detta gängSkål. Vem som är vad lämnar jag dock osagt SkrattandeTomte!!

• GoodMangoo
    PeterA skrev 2013-12-13 07:46:34 följande:
    Fina bilder GoodMangoo! :)
    Tackar Skål!!
  • GoodMangoo
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-13 08:04:24 följande:
    Tack

Jag kan svara du bor i ett berg? Du är så gammal att du levt på stenåldern? Du är vaken så tidigt för att tända lägerelden? Troligtvis jaga föda till familjen i helgen? Du heter flinta i efternamn? Du gör mig nyfiken för jag blir jävligt impad av att ha hittat en grottmänniska hahaha
    Haha............ där fick PPP så han teg Skrattande!!
Svar på tråden Helkroppstråden