• lilletrille

Helkroppstråden

Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:56:26 följande:

Ja, det kan jag tänka mig! Men släng upp en bild till. Jag vet att du har fler...Flört

Jag har faktiskt inte fler kort som är anständiga nog att lägga upp här. Tyvärr :)
  • Jellybeanbaby
    Max skrev 2012-12-20 20:54:11 följande:

Så där jag, nu har ni sett hur jag ser ut på stranden oxå Tungan ute
    MUMMA!
    Hand in hand is the only way to land ♥
  • Mr Espresso
    lilletrille skrev 2012-12-20 22:06:58 följande:
    Jag har faktiskt inte fler kort som är anständiga nog att lägga upp här. Tyvärr :)
    Något till har du väl Drömmer
  • Alltid Daph
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:10:09 följande:
    Något till har du väl Drömmer
    Du kan ju föregå med gott exempel...Solig
  • A82
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 21:56:26 följande:

Ja, det kan jag tänka mig! Men släng upp en bild till. Jag vet att du har fler...Flört

Jag har lagt upp fem..! din tur nu. =)

ska se vad jag har men de mesta i min dator är för naket för att lägga upp här
  • Mr Espresso
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 22:11:00 följande:
    Du kan ju föregå med gott exempel...Solig
    Har ju kläder och barn på alla jäkla foton, så min presentationsbild är ju ett undantag faktiskt! Men har nog en bild när jag står i vattnet och hur sexigt är det i denna tråd Rynkar på näsan
  • Alfred811

Tycker det är löjligt med reglerna om att inte få visa för mycket naket. Men vi lever ju ett sexfientligt samhälle så det förvånar mig inte direkt. Vi sitter ju här för att vi njuter av varandras kroppar på bild. Att snygga kroppsdelar som bröstvårtor och könsorgan inte får visas känns... som motsatsen till priceless ungefär...

• Buzan

Åh vilka fina kroppar! Denna tråden var ju askul! Solig Hur ska man kunna slita sig härifrån nu? Drömmer

• A82
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:14:44 följande:
    Har ju kläder och barn på alla jäkla foton, så min presentationsbild är ju ett undantag faktiskt! Men har nog en bild när jag står i vattnet och hur sexigt är det i denna tråd Rynkar på näsan
    Testa och se hur sexig den är,....så lägg upp!
Svar på tråden Helkroppstråden