• Mr Espresso

Helkroppstråden

thessa skrev 2012-12-20 22:23:54 följande:
    tycker presentationsbilden ser vääldigt najs ut annars ;) släng in den i större format :)

Only for you dear Drömmer

• peridoten

Kunde inte ladda upp min bild! Var väl inte tänkt att jag skulle visa mig haha

• A82

Tyvärr hittar jag ingen passande bild så ni får nöja er med fantasin......än så länge Flört

• thessa
    Alfred811 skrev 2012-12-20 22:28:29 följande:

Bara att hitta rätt kille då!
    lättare sagt än gjort ;)
  • A82
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:29:46 följande:

Åhhhhh  fick visst torka mun
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 22:28:15 följande:
    Älskade Daph, hur kan du någonsin tvivla på att en kvinna som dig skulle passera mig utan att jag yttrar mig om hennes Gudomliga väsen, en kvinna som är så betagande vacker att mitt hjärta rusar, det rusar som en tropisk orkan som aldrig kommer ta slut, det rusar likt en virvelvind som slukar allt i sin väg....

Daph !!! Du är den klassiska skönheten personifierad. Det kan inte bli mer intagande än såhär. Omöjligt.

Anton, du är översvallande och passionerad som en rusig kärlekspräst! Jag sitter och ler så stort vid min fåniga lilla laptop och med en skotsk terrier på fötterna. Så ska det vara!
  • lilletrille
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:10:09 följande:
    Något till har du väl Drömmer
    Nej tyvärr, jag har faktisk inte det :(

Nu alla godingar, skall jag ta av mig kläderna, krypa ner i sängen, lyfta täcket och kolla på min nakna kille som redan ligger och sover. Funkar inte det, så måste jag på något sätt förklara for honom att jag har blivit lesbisk. Önska mig lycka till ;)

• thessa
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:29:46 följande:

ooh. only for me? inte illa ;) hehe.

ser bra ut!! :):)
  • Xmag
    Buzan skrev 2012-12-20 22:28:59 följande:
    Tar mod till mig och slänger in en bild på mig... (Chansar och hoppas på att ingen jag känner ser det här) Oskyldig

Hej Linda, ses på jobbet i morgon! =)
Svar på tråden Helkroppstråden