Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

Borkason skrev 2015-02-27 17:36:16 följande:

Mager och stort rött skägg?? ;)

Hehe nä men tack för de smickrade orden :) Är du från norra sidan av dalälven eller södra?

Hahaha, nja, skäggväxten hade inte riktigt satt fart på en del av killarna i gymnasiet...

Men jag gillade faktiskt dom taniga lite nördiga killarna bäst. Dom stora skrytmånsarna lämnades åt resten.

Din överkropp och så påminner om han, har du glasögon dessutom Borka? För isf är du nog ännu mer lik han

Jag är en bra bit från dalaälven, åt söder.

Jag bor vid havet jag.
  • Anonym (Mamita)
    livserfaren skrev 2015-02-27 17:51:33 följande:

tycker det är så härligt att du framhäver vårt intresse för kvinnofötterbra att du framhäver vårt intresse för kvinnofötter det ska du ha credit för,följer gärna alla bilder på kvinnofötter i den här tråden,ha det bra.

Då ska du bläddra lite bakåt i tråden. Det var fot-tema igår
  • Anonym (Mamita)
    livserfaren skrev 2015-02-27 17:56:52 följande:

Jag vet jag noterar men vill inte visa upp mig,inte för att jag skäms alls men det är inte min grej.men tack för inlägget.

nej, jag menar att vi alla la upp bilder med fot-tema igår. Gillar du fötter finns det flera såna bilder från igår.

Smyg kika du bara, det gjorde jag med till en början
  • Anonym (Mamita)
    Charlotte73 skrev 2015-02-27 17:54:36 följande:

Njaaa, min rumpa är tjock.. så vet inte:/

Det tror jag verkligen inte på!

du som är så fin har säkert en snygg bak med

Men jag vet hur det känns, är inte så förtjust i min egen...
  • Anonym (Mamita)
    straight arrow skrev 2015-02-27 18:43:19 följande:

Västerhavet? Då är du nära mig.

Nja, är du på västkusten?

Jag är är så långt sydost man kan komma på kartan, i hörnan på kartan ungefär.

Fast erbjuder du en exklusiv visning av överkroppen, skulle jag kunna tänka mig att ro en bit pilen...?
  • Anonym (Mamita)
    Jon the papa skrev 2015-02-27 18:42:18 följande:

Mähn denna missa jag ju helt! Fy vilken vacker dama du är 

Haha man utgår väl ifrån sig själv lite ibland och i den världen så är more more :D 

Haha fast det omvända funkar ju såklart med hehe ;) Men får hålla med dig att det känns lite finare med de piffiga bilderna med bara lite diskret visning känns finare :) (Haha du får dock visa hur mycket du vill!!) Och glöm inte dagens bild ;) 

Men längtar till söndagens dag :D

Tack så mycket.

Äsh, du är fin på allihopa tycker jag!

Och du har jätte fin kropp dessutom, men det vet du ju redan?

Vi ska väl se vad jag kan hitta på i dag... Ska in i duschen sen. Då ryker kläderna ju ändå, så då är det kanske läge att ta fram kameran..

Och tack, för all del att du inte har något emot hur mycket jag visar.. ( ) känns skönt och veta att du inte far illa och så... haha..

vad var det på söndag??
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-27 19:02:17 följande:

Ganska nära mig då..

Så pass? Vart hittar man pillare då?
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-27 19:45:05 följande:

Får bjuda på en bild jag la i en annan tråd tidigare i veckan tills jag kommer hem från jobbet! 

Mums Quexet!!

Du är så fin ur alla vinklar och vrår!
  • Anonym (Mamita)
    straight arrow skrev 2015-02-27 20:30:59 följande:

Bästkusten ja... den där exklusiva visningen kan ju genomföras på beställning för de intresserade

Det är mycket vackert på västkusten , brukar vara besöka Götet ibland.
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-27 20:44:23 följande:

Haha ska du ha skjuts? Har aptråkigt så skulle fan lätt kunna vara chaufför

Stackare, här är med rätt dött kan jag säga..

Tänkte liva upp stämningen på egen hand med ett glas vin sen. (Ett glas vin åt gången till flaskan är slut alltså...)
Svar på tråden Helkroppstråden