Inlägg från: Anonym (Mamita) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamita)

Helkroppstråden

Pillare skrev 2015-02-27 21:03:18 följande:

Det är ganska hemligt. Finns nog en som kanske vet hur man kan hitta mig, och jag hoppas det stannar så. :-P

Oj, så pass... aja, lika bra det får förbli så då. hur långt ifrån mig tror du dig vara då?
  • Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-27 21:11:49 följande:

Haha, absolut! Då kanske dunken räcker?! Snäll du är vackra Mamita! Tråkigt, att du bara har en flaska alltså... 

Vi får ta en roadtripp allihopa helt enkelt! 

Kommer du Quexet får jag ta fram finspriten ju! Ett så högtidligt besök kräver ju inget därunder

Haha, ne då, har lite smått och gott att skölja ner vinet med. Kanske skulle prova att ta varannan cider istället för varannan vatten att varva vinet med...?

haha, då blir det nog kul snabbt

Fast lite fööör kul kanske... jag tenderar tappa omdömet tillräckligt av vin ändå tror jag..
  • Anonym (Mamita)

Jag somnade. Jag somnade ifrån både tutt-fredag och mitt vin...

Aja, bättre sent än aldrig, här kommer morgon bröst istället..

• Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-27 22:36:29 följande:

Haha, nog fick jag både inspiration o ett glatt leende!  Tack så mycket härliga du!  Det räcker gott o väl med fulsprit för mig.  Men jag känner mig hedrad att du är villig att ta fram dom fina sakerna för någon som mig. 

Tyvärr har jag ett par gånger provat med varannan cider istället för vatten, inget jag kan rekommendera... Först dansar man naken på bordet, sen ramlar man av bordet, sen kommer man inte ihåg mer o dagen efter mår man som något snöröjjarna har kört över hela natten...  Haha, det ska mycket till för att jag ska få hjärtat i halsgropen nu för tiden. 

Men inspirationen får du jättegärna skicka hem till mig, o i värsta fall hem till syrran så kan hon förmedla vidare! 

Ja, de där med snöröjarna känner man igen..

Sista gången jag skällde upp på tequila race slutade det med att jag vaknade mellan min kompis och hennes kille i deras säng, i trosor med en konstig hatt som inte var min...

Haha... dom visade kort dagen efter, och det såg iaf ut som jag hade kul....

Tur det bara händer en gång var tredje år att jag ställer upp på sprit lekar

Hade jag haft förgylld campagne hade det åkt fram, så klart, om du kom på besök Quexet!
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Första) skrev 2015-02-28 01:46:46 följande:

Jag har tydligen svårt att överglänsa det jag bygger så ni får en bild på nya toppen istället... Oljat virke at its finest....

;)

De där kommer nog Quexet gilla..
  • Anonym (Mamita)
    killen skrev 2015-02-28 03:56:21 följande:

Nu kommer bilderna via datorn =)

Välkommen, vilken härlig början

Idag är det iaf rump-lördag
  • Anonym (Mamita)
    Wally skrev 2015-02-28 07:17:23 följande:

Rumpa idag(säkert jag kollade ;) )

Wally, nice ass...
  • Anonym (Mamita)
    straight arrow skrev 2015-02-28 07:48:37 följande:

Rumpstekar på lång rad!

Wow pilen, SNYGG rumpa!
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-28 09:19:39 följande:

Mumsiga vårtar, anonyma Mamita.

Tack pillare...

En till, bara därför att...

• Anonym (Mamita)
    Quexet skrev 2015-02-28 10:03:50 följande:

Du är så otroligt vacker! Är det okej att önska mig din kropp i födelsedagspresent? Hmm vet inte hu jag ska svara på den... Hade hellre sett en helt annan bild då jag ser högtalaren i vardagsrummet (liggandes på golvet...) sen igår! 

Sjävlklart får du det Quexet! Jag kan knyta ett sidenband runt mig, och med en ros mellan tänderna dyka upp utanför din dörr med ett "tada".

Haha, låter som herr Quex levererade igår? Kan det vara anledningen till den förtidiga sömn som infann sig?
Svar på tråden Helkroppstråden