Helkroppstråden
Det är ganska hemligt. Finns nog en som kanske vet hur man kan hitta mig, och jag hoppas det stannar så. :-P
Det är ganska hemligt. Finns nog en som kanske vet hur man kan hitta mig, och jag hoppas det stannar så. :-P
Haha, absolut! Då kanske dunken räcker?! Snäll du är vackra Mamita! Tråkigt, att du bara har en flaska alltså...
Vi får ta en roadtripp allihopa helt enkelt!
Jag somnade. Jag somnade ifrån både tutt-fredag och mitt vin...
Aja, bättre sent än aldrig, här kommer morgon bröst istället..

Haha, nog fick jag både inspiration o ett glatt leende! Tack så mycket härliga du! Det räcker gott o väl med fulsprit för mig. Men jag känner mig hedrad att du är villig att ta fram dom fina sakerna för någon som mig.
Tyvärr har jag ett par gånger provat med varannan cider istället för vatten, inget jag kan rekommendera... Först dansar man naken på bordet, sen ramlar man av bordet, sen kommer man inte ihåg mer o dagen efter mår man som något snöröjjarna har kört över hela natten... Haha, det ska mycket till för att jag ska få hjärtat i halsgropen nu för tiden.
Men inspirationen får du jättegärna skicka hem till mig, o i värsta fall hem till syrran så kan hon förmedla vidare!
Jag har tydligen svårt att överglänsa det jag bygger så ni får en bild på nya toppen istället... Oljat virke at its finest....
;)
Nu kommer bilderna via datorn =)
Rumpa idag(säkert jag kollade ;) )
Rumpstekar på lång rad!
Mumsiga vårtar, anonyma Mamita.
Du är så otroligt vacker! Är det okej att önska mig din kropp i födelsedagspresent? Hmm vet inte hu jag ska svara på den... Hade hellre sett en helt annan bild då jag ser högtalaren i vardagsrummet (liggandes på golvet...) sen igår!