• Anonym (Su)

Helkroppstråden

Anonym (1) skrev 2013-07-27 22:26:12 följande:
    Blir du aldrig trött på dig själv? Jag är iallafall jävligt trött på din dåliga attityd! Dagens utmaning till dig, skriv ett positivt inlägg till någon i tråden och mena det du skriver. Tror inte du klarar av det!

Vad är ditt problem? Jag var bara ärlig.
  • Mixy93
    Anonym (Su) skrev 2013-07-27 22:36:05 följande:

seriöst folk, sluta hacka på varandra :) jag kan ta att någon inte tycker att jag har bikini-modell kropp för jag tycker om min kropp och jag vill inte vara supersmal och tränad de är hur jag är. 
  • Jo01
    Mixy93 skrev 2013-07-27 21:52:50 följande:
    hoppas denna är okej :)

Den bilden är så okej den kan bli.
  • Anonym (cameltoe)
    Mixy93 skrev 2013-07-27 22:40:35 följande:
    seriöst folk, sluta hacka på varandra :) jag kan ta att någon inte tycker att jag har bikini-modell kropp för jag tycker om min kropp och jag vill inte vara supersmal och tränad de är hur jag är. 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken. 
  • Mixy93
    Jo01 skrev 2013-07-27 22:47:20 följande:

Den bilden är så okej den kan bli.
    tack :)
  • Anonym (Su)
    Mixy93 skrev 2013-07-27 22:40:35 följande:

Supersmal o supersmal du verkar inte vara smal överhuvudtaget. Men det är bra att du inte tänker dåligt om din kropp.
  • Anonym (1)
    Anonym (Su) skrev 2013-07-27 22:36:05 följande:

Du är mitt problem och troligtvis andras med! Jag kan vara ärlig jag med men då sitter du nog och gråter efteråt! Passar det inte att få mothugg så knip då igen! Det här är en tråd för vuxna och har du inte åldern inne gå och lägg dig för klockan är mycket!
  • Mixy93
    Anonym (Su) skrev 2013-07-27 22:50:46 följande:

Supersmal o supersmal du verkar inte vara smal överhuvudtaget. Men det är bra att du inte tänker dåligt om din kropp.
    ja jag tycker alla ska vara nöjda med de dom har och om dom inte är så försök hitta de som passar dem :) kram på dig gillar att du är ärlig  (su)
  • Mattias39
    vonKatt skrev 2013-07-27 17:58:14 följande:
    Mums Mattias! Vilken härlig bild :)
    Snygg solrand också!

Tackar Glad