• Anonym (1)

Helkroppstråden

trogenman skrev 2013-07-28 02:17:15 följande:
    Mycket text.... Många ord.... Och ännu mer text.....

Hej! Vad gör du här då? Vad säger din kvinna om att du är här och kollar på alla snygga lättklädda tjejerna då?

• FjärilVingad73

Trogenman: Du utgår ifrån att alla är otrogna, måste vara jobbigt att leva så; att inte lita på nån!

Låt för den delen andra leva sina liv så som de finner bäst. Du vet inte om vad andra går igenom eller hur de har det, då är det inte rätt att komma med pekpinnar!

• Mandiisen

Titta är en sak, bara man inte gör något mer så :P

17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-28 07:24:03 följande:
    Trogenman: Du utgår ifrån att alla är otrogna, måste vara jobbigt att leva så; att inte lita på nån! Låt för den delen andra leva sina liv så som de finner bäst. Du vet inte om vad andra går igenom eller hur de har det, då är det inte rätt att komma med pekpinnar!

Pour some sugar on me...
  • Anonym (Allie)

Då får du tänka på att det är så du fungerar, och så du vill ha det i ditt förhållande.

Andra fungerar kanske inte som du, och vi tänker alla olika. Man ska inte föra över sina farhågor och egna känslor på andra och tänka att man själv har rätt och andra fel.

Då har man blivit trångssynt och bitter.

trogenman skrev 2013-07-28 02:17:15 följande:
    Jag måste säga att jag inte riktigt förstår denna tråden. I alla fall inte för dem som har partner och lägger ut bilder på sig. Vet ens partner om detta och är ok med att kvinnan/mannen har en stort bekräftelsebehov så visst, men när en man/kvinna gör det utan att partnern vet om det och samtidigt bekräftar andra kvinnors/mäns bilder så är det otrohet och inget annat. Jag har varit med förr och är inte född bakom en ladugård. Om min kvinna lade ut bilder på sig utan min vetskap så hade all min tillit till henne försvunnit och även om saken i sig inte är så farlig så hade det blivit mycket svårt att fortsätta tillsammans med henne. Om hon eller han kan lägga ut sådana bilder offentligt utan min vetskap så hade jag nog givetvis trott att hon/han även är med på andra sidor tex bodycontact och liknande och det spelar ingen roll vad hon hade sagt så hade jag nog även funderat på hur många hon chattade med och bytte bilder privat med. Tappas förtroendet så är det dömt att misslyckas även om man vill.

Jag skulle aldrig förlåta, aldrig glömma och aldrig lita mer. Allt det magiska och privata man har tillsammans skulle inte finnas mer.

Mönstret brukar vara att man börjar "oskyldigt" med bilder för att få bekräftelse, sen får man massa privata mess. Man reggar sig även på andra sidor, börjar byta privata bilder/sexchatta och sen slutar det kanske med en dejt/otrohet.

Varför i hela fridens gör man detta om man har någon? Älskar man någon så gör man inte det, älskar man inte den man är med så låt den personen gå och få söka någon som kan älska tillbaka. 

Och sen till alla er som är otrogna, funderat på att vara det och speciellt ni som är det notoriska och försvarar det. Större svin än er får man banne mig leta efter, en vacker dag inser ni det själva. Hur kan ni bara bedra och skada den person som valt att leva tillsammans med er? Ni är fan lägre människor än de äckligaste pedofilerna man kan finna på en thailändsk badstrand en varm kväll. Jag kan bara hoppas att era partners får veta och sen lämnar utan att blicka tillbaka....

• Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-28 11:20:25 följande:
    Då får du tänka på att det är så du fungerar, och så du vill ha det i ditt förhållande.

Andra fungerar kanske inte som du, och vi tänker alla olika. Man ska inte föra över sina farhågor och egna känslor på andra och tänka att man själv har rätt och andra fel.

Då har man blivit trångssynt och bitter.

Snygg, läcker OCH klok.... Glad
  • Mysigast
    Mandiisen skrev 2013-07-28 07:27:04 följande:
    Titta är en sak, bara man inte gör något mer så :P
    Jag tittar gärna på dig :P
  • Anonym (Allie)

Min goa Mattias. Puss på dig !

Mattias39 skrev 2013-07-28 11:30:37 följande:
    Snygg, läcker OCH klok....