• VeniVici

Helkroppstråden

Jag har lika tråkigt och vill busa ;)

• pinkdolly
    VeniVici skrev 2013-07-30 22:24:12 följande:

Jag har lika tråkigt och vill busa ;)

Busa på ;)
  • vonKatt
    pinkdolly skrev 2013-07-30 22:22:08 följande:
    Hur sjuk är jag? Vad har jag för diagnos?

Jag tror du lider av några bokstavskombinationer.... H-E-T, F-I-N eller kanske A-S-S-N-Y-G-G

Men vad vet jag. Jag är ju bara en lite kattracka som sysselsätter sig som hobby-läkare ibland.
  • FjärilVingad73
    vonKatt skrev 2013-07-30 22:35:24 följande:
    smile2.gif

Jag tror du lider av några bokstavskombinationer.... H-E-T, F-I-N eller kanske A-S-S-N-Y-G-G

Men vad vet jag. Jag är ju bara en lite kattracka som sysselsätter sig som hobby-läkare ibland.
    Word!
  • NyttNamn
    Jag tror du lider av några bokstavskombinationer.... H-E-T, F-I-N eller kanske A-S-S-N-Y-G-G Men vad vet jag. Jag är ju bara en lite kattracka som sysselsätter sig som hobby-läkare ibland.

Pour some sugar on me...
  • straight arrow

Haha!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Jo01

[quote=70625428][quote-nick]Amys skrev 2013-07-30 17:09:24 följande:[/quote-nick][/quote] Otroligt vackert!

• Anton Chigurh
    Clownensglädje skrev 2013-07-30 22:19:16 följande:
    Va fan PinkDolly....skärp.dig...Ditt bekräftelsbehov är sjukligt...
    Knappast, Dolly har en för jävla fin kropp som hon visar upp i väl portionerade doser, att det dessutom tycks reta vissa gravt sjuka individer att Dolly postar frekvent är kanske en del av det fina i kråksången.

Heja Dolly. Mer bilder, av dig kan en riktig man aldrig få nog.....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Qwerty85
    Clownensglädje skrev 2013-07-30 22:19:16 följande:
    Va fan PinkDolly....skärp.dig...Ditt bekräftelsbehov är sjukligt...

Ditt och alla otrevliga ononymas behov att behöva vara otrevlig är sjukligt...